IT Assist, unul dintre principalii jucători pe zona de servicii IT, a împlinit anul acesta 17 ani. Compania are în prezent peste 300 de clienți și a înregistrat în ultimii trei ani o creștere Y2Y (Year-over-Year) de peste 30%.
Fondată în anul 2006, compania IT Assist a construit o echipă de peste 50 de specialiști cu expertiză avansată, care deservesc peste 300 de clienți. IT Assist dispune de un important know-how, acumulat în implementarea de proiecte și soluții IT cu un grad avansat de complexitate. Compania deține parteneriate tehnologice cu lideri mondiali precum Microsoft, Fortinet, Cisco Systems, Veeam Software, Ruckus, VMware, Bitdefender și competențe pe platforme Microsoft și Linux pentru soluții de infrastructură, networking, securitate, cloud, backup și aplicații de productivitate.
De-a lungul timpului, IT Assist a avut oportunitatea să se adapteze la schimbările tehnologice, să dezvolte soluții inovatoare și să susțină clienții în atingerea obiectivelor lor. Anii de experiență acumulați au consolidat reputația companiei ca un furnizor de servicii IT de încredere și profesionist.
Peste 300 de clienți
„Cu peste 17 ani de experiență în domeniul IT, IT Assist poate să se mândrească cu o bază solidă de clienți, având în prezent peste 300 de clienți. Această realizare reprezintă un semn clar al reputației solide și a calității serviciilor oferite de companie. IT Assist deservește o gamă variată de organizații, de la întreprinderi mici și mijlocii până la companii mari. Această diversitate reflectă capacitatea companiei de a se adapta la nevoile și cerințele variate ale diferitelor sectoare de afaceri”, a precizat Bogdan Dodu, CEO IT Assist.
Numărul mare de clienți a condus la o creștere Y2Y de peste 30%, în ultimii trei ani.
„Creșterea anuală de peste 30% în ultimii trei ani reprezintă un indicator impresionant al succesului și dezvoltării constante a IT Assist. Această performanță semnificativă ilustrează angajamentul și expertiza companiei în furnizarea de servicii IT de calitate și soluții tehnologice inovatoare”, a continuat Bogdan Dodu.
Zona de soluții Microsoft – creștere de peste 40% în ultimul an fiscal
Creșterea de peste 40% pentru soluțiile Microsoft reprezintă o altă realizare importantă pentru IT Assist și demonstrează angajamentul companiei în furnizarea și dezvoltarea de soluții bazate pe tehnologia Microsoft.
„Parteneriatul cu Microsoft este unul foarte important pentru noi, iar această creștere indică faptul că clienții au fost mulțumiți de soluțiile Microsoft furnizate de IT Assist. Feedback-ul pozitiv al clienților poate fi un factor important în extinderea și creșterea afacerii”, a continuat Bogdan Dodu.
Inteligența artificială este utilizată în cele mai diverse domenii. De la mașini autonome, până la automatizarea proceselor financiare, inteligența artificială (AI) este astăzi prezentă în aproape toate industriile. IT Assist este una dintre primele companii locale care a dezvoltat o soluție de AI, bazată pe tehnologii Microsoft, pe zona de servicii și suport.
„IT Assist Copilot este o soluție de inteligență artificială pentru zona de servicii, care are la bază Microsoft Azure Open AI. Azure OpenAI este o platformă bazată pe cloud care permite dezvoltatorilor și analiștilor să construiască și să implementeze modele AI rapid și ușor. Cu Azure OpenAI, utilizatorii pot accesa o gamă largă de instrumente și tehnologii AI pentru a crea aplicații inteligente, inclusiv procesarea limbajului natural și deep learning”, a precizat Mircea Mitu, CTO IT Assist.
Microsoft creștere de 40% Y2Y în ultimul an fiscal
Creșterea de peste 40% pentru soluțiile Microsoft reprezintă o realizare importantă pentru IT Assist și demonstrează angajamentul companiei în furnizarea și dezvoltarea de soluții bazate pe tehnologie Microsoft. Această creștere semnificativă poate fi un indicator al eficacității și a atractivității acestor soluții pentru clienți.
Această creștere indică, de asemenea, faptul că clienții au fost mulțumiți de soluțiile Microsoft furnizate de IT Assist. Feedback-ul pozitiv al clienților poate fi un factor important în extinderea și creșterea afacerii.
„Succesul nostru este o consecință a dezvoltării competențelor angajaților companiei. Este un domeniu în care investim permanent. În prezent, deținem peste 30 de certificări importante pentru soluțiile de la Microsoft, Fortinet, Linux, Amazon AWS etc.”, a precizat Mircea Mitu.
În anul 2022, compania IT Assist a fost recompensată cu premiul „Best Growth Partner 2022”. Premiul este acordat pentru partenerul Microsoft care a înregistrat cea mai mare creștere în 2022. Acest premiu certifică eforturile pe care specialiștii IT Assist le-au depus și le depun în continuare pentru susținerea companiilor românești în efortul lor de a migra către un mod de lucru flexibil și, în același timp, eficient din punct de vedere al costurilor.
Alte premii pe care Microsoft le-a acordat IT Assist sunt Microsoft Best Managed Services Provider în 2017 și Microsoft Best Partner Productivity Solutions în 2018. „Suita de premii are la bază activitatea echipei de specialiști IT Assist, care a acumulat un set de peste 10 competențe Microsoft Solutions în arii legate de Productivitate, Cloud, Datacenter, Surface, Business Applications, cărora li se adaugă multiple certificări pe tehnologiile Microsoft”, a completat Mircea Mitu.
Cu peste 300 de clienți activi, IT Assist este unul dintre principalii jucători pe zona de servicii IT. Numărul mare de competențe și certificări, precum și calitatea echipei au contribuit la evoluția excepțională a companiei în ultimii ani.