Expert IT — January 22, 2024 at 4:45 pm

Cum creezi conținut SEO friendly pentru clienții tăi

by

gfly3ra1kpfx8p5Să lucrezi în SEO nu a fost niciodată facil, deoarece sunt o mulțime de reguli care se schimbă și trebuie să fii mereu la curent cu ele. Cu toate acestea, este un domeniu foarte rewarding, în care, chiar dacă rezultatele se văd în câteva luni, ele îți vor aduce o mare satisfacție.

Una dintre părțile cheie a domeniului este aceea de a crea conținut SEO friendly, adică acel conținut care să te ajute să crești poziția siteului afacerii tale sau pe al clienților tăi și să ajungă pe primele locuri în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare.

Domeniul SEO este unul vast, însă avantajul cu care vine este acela că poți să îl descoperi și redescoperi în cadrul unui curs de SEO acreditat. De-a lungul cursului vei afla, atât informații care sunt evergreen în domeniu, cât și pe cele mai noi și cum să le implementezi în așa fel încât afacerile de care te ocupi să fie din ce în ce mai cunoscute.

q7x04qX0w6p8y89Cu toate că exprimările și cuvintele folosite în texte se schimbă, există totuși câteva reguli care au rămas valabile în timp, care sunt valabile și astăzi și, cel mai probabil, vor fi și în viitor. Cu toate că unele se mai schimbă, azi îți vorbim despre cele care sunt valabile acum.

Reguli de aplicat când vine vorba despre conținut SEO friendly
În schimbare sau nu, multe dintre aceste reguli se aplică de câțiva ani deja și este bine să ții cont de ele atunci când începi să creezi conținut pentru website-urile afacerilor de care ești responsabil.

1. Conținutul trebuie să fie valoros și relevant pentru perioada în care este publicat. Astfel, o parte importantă pe care trebuie să o faci este research-ul. Astfel vei afla ce nevoi au oamenii într-o anumită perioadă de timp și vei putea să îți adaptezi conținutul la acestea și să ajungi mai ușor astfel la publicul țintă. Din când în când, îți recomandăm să revizuiești conținutul și să îl adaptezi la schimbările care intervin în SEO.

2. Cuvintele cheie trebuie alese în funcție de conținutul pe care vrei să îl scrii pe, de o parte, și să le integrezi într-un mod cât mai natural în texte. Astfel, ele nu vor părea intruzive și nu se va simți ideea de vânzare la fel de puternic.

Nu uita să le folosești și meta title-uri pentru a avea un impact cât mai mare asupra rezultatelor.

3. Structura textelor să fie una ierarhică, adică să folosești headings pentru a delimita ”capitolele” articolului. De asemenea, ce mai funcționează foarte bine atunci când vine vorba despre conținut este scrierea ideilor sub forma de listă și paragrafe scurte. Această metodă face textul mult mai ușor de urmărit și înțeles, iar motoarele de căutare știu asta.

4. Linkurile adăugate în fiecare articol pot să te ajute enorm atunci când vine vorba despre vizibilitate. Linkurile interne – adică spre alte pagini ale site-ului – îl vor ține pe utilizator ocupat cu descoperirea celorlalte informații de pe site. Dacă te asociezi cu cineva din afară și îi postezi linkul pe siteul tău, ai grijă ca acea sursă să fie una credibilă și de încredere.

5. Viteza de încărcare a paginii trebuie să fie una mare, deoarece oamenii în ziua de azi nu mai au răbdare să aștepte minute bune până se încarcă. De aceea trebuie să fii atent și la imaginile pe care le publici, să nu aibă o dimensiune mare care să încurce acest proces. Optimizează astfel imaginile și vei câștiga puncte bonus când vine vorba despre viteză.

6. Optimizează site-ul pentru dispozitive mobile, deoarece majoritatea oamenilor își petrec timpul culegând informații stând pe telefon sau pe tabletă mai degrabă decât pe laptop.

7. Îmbunătățirea continuă a conținutului nu este un aspect de care trebuie să uiți. Fie că se schimbă reguli de indexare sau anumite informații nu mai sunt relevante, aruncă un ochi peste conținutul scris în trecut și adu-l la realitatea zilelor în care te afli. Astfel el va fi mereu relevant și oamenii se vor întoarce sau vor ajunge la el fără ezitări.

Acestea reprezintă o parte dintre tehnicile care te vor ajuta să creezi conținut, nu doar prietenos cu motoarele de căutare, ci și relevant pentru audiența la care îți dorești să ajungi. Pentru mai multe tips and tricks, recomandarea noastră este să găsești un curs care să te ajute să descoperi această lume atât de fascinantă.