În anul 2023, Devhd – companie axată pe soluții de transformare digitală inovativă bazate pe tehnologie ServiceNow – a depășit cifra de afaceri de un million de euro, înregistrând astfel o creștere de 15% față de anul anterior.
Creșterea companiei pe 2023 a fost asigurată în principal prin proiecte și servicii de consultanță, derulate ca Partener Premier ServiceNow (dezvoltare, implementare, training și suport pentru automatizarea de procese de business), în diferite domenii de activitate, de la industria auto, până la producție și sectorul tehnologic.
În cei 7 ani de operare pe piața din România, compania a finalizat peste 120 de proiecte și a livrat mai mult de 40 de aplicaţii personalizate pentru clienți enterprise din țară și din străinătate, toate bazate pe tehnologiile și soluțiile de automatizare a proceselor ServiceNow.
Pentru 2024, compania preconizează să înregistreze o cifră de afaceri de 1,25 milioane euro ceea ce ar echivala cu o creștere de 25% comparativ cu 2023. Totodată, echipa urmează să depășească 30 de specialiști la final de 2024, în prezent aceasta reunind 24 de colegi.
„Am preferat încă de la înființare să avem o creștere organică găsind mereu un echilibru între cererea venită din partea clienților noștri și investițiile în resursele de care aveam nevoie, astfel încât să putem livra proiectele la timp și în condițiile bugetare promise. Suntem bucuroși că am reușit nu doar să menținem acest echilibru, dar și să construim o echipă și o cultură organizațională care sunt convins că ne va aduce multe satisfacții în anii următori”, explică Adrian Herdan, CEO Devhd.
Pentru acest an, compania își propune să se concentreze pe livrarea de proiecte și soluții companiilor active în domenii precum producție, industria auto, servicii financiare și tehnologie, cu focus pe compliance & regulatory, dar și pe digitalizarea proceselor cu ajutorul inteligenței artificiale.
„Anul 2024 va fi anul soluțiilor de Inteligență Artificială, dar nu va fi vorba doar despre ChatGPT, ci despre sute de alte soluții, mult mai avansate, care vor avea un impact de business major asupra a cel puțin 3 industrii: servicii financiar-bancare și asigurări, retail (inclusiv e-commerce), media și telecomunicatii. Odată cu definivarea reglementărilor la nivel european, este posibil să vedem un avans important al AI în sectorul public, cu precădere în domeniile administrației publice și al sănătății. Cu certitudine va fi un an interesant de care ne vom aminti cu toții ca fiind anul de început al unei noi revoluții tehnologice”, adaugă Adrian Herdan.