Binance, ecosistemul blockchain de top din spatele celui mai mare schimb valutar crypto din lume ca volum tranzacționat, îmbină finanțele cu aromele, odată cu lansarea parfumului său de lux CRYPTO. Creată de liderii feminini de marketing ai Binance, această campanie disruptivă coincide cu perioada Zilei Internaționale a Femeii și face parte din eforturile ample ale Binance de a atrage mai multe femei în zona cripto și de a promova o incluziune mai mare în acest spațiu.
Parfumul CRYPTO a fost prezentat în premieră într-o serie de reclame premium, menite să stârnească interesul publicului și să servească drept teaser pentru campanie. Această strategie se inspiră din convențiile publicității pentru produse cosmetice și, în același timp, își propune să conteste normele și să schimbe percepțiile existente cu privire la cripto.
„Indrăzneț, distinctiv și deliberat disruptiv, CRYPTO nu este un parfum pe care îl comercializăm – este un mesaj către femei că ele au un rol important de jucat în revoluția cripto”, spune Rachel Conlan, Chief Marketing Officer la Binance. „Pe baza propriei mele experiențe de a lucra în industria cripto, am văzut direct contribuțiile neprețuite ale femeilor care au îndrăznit să pășească în acest domeniu. Suntem aici pentru a le spune femeilor de pretutindeni că pot sparge tavanele de sticlă, contesta narativele existente și face parte din această transformare digitală care urmează să redefinească finanțele globale”.
O componentă-cheie a acestei inițiative este încurajarea mai multor femei să învețe și să exploreze lumea cripto. Ca stimulent, Binance va recompensa pe fiecare dintre primele 5.000 de femei care finalizează cu succes un curs cripto pentru începători pe Binance Academy, cu vouchere în valoare de 25 USD în jetoane USDT.
Ca parte din eforturile sale pentru Ziua Internațională a Femeii, Binance organizează, de asemenea, o serie de întâlniri locale, precum și inițiative pe rețelele sociale și de conținut generat de utilizatori. În mod colectiv, aceste eforturi își propun să stimuleze discuții semnificative despre rolul din ce în ce mai important pe care îl joacă femeile în spațiul cripto. Ele sunt menite, de asemenea, să crească gradul de conștientizare cu privire la modul în care criptomoneda poate îmbunătăți diferite aspecte ale vieții femeilor, de la stabilitatea financiară la avansarea în carieră și nu numai.
Această campanie demonstrează dedicarea Binance pentru diversificarea și democratizarea peisajului cripto și se adaugă altor eforturi continue ale organizației de a sprijini femeile din întreaga lume.
Conform Raportului de imagine de ansamblu global Digital 2024, realizat de firma de date GWI, a constatat că implicarea femeilor în investițiile cripto este încă mai mică decât cea a bărbaților, în toate grupele de vârstă. Această disparitate este rezultatul dezechilibrelor persistente de gen în sectorul financiar, al predispozițiilor sociale, al considerentelor individuale privind riscul și al unei percepții generale a spațiului cripto ca fiind orientat către bărbați.
Rachel Conlan adaugă: „Crypto este universal – este vorba despre împuternicirea tuturor indivizilor. Este timpul să ne asigurăm că nicio femeie nu este lăsată în urmă în această revoluție financiară. Acesta este angajamentul pe care ni l-am luat la Binance. Angajamentul nostru față de incluziune depășește simpla retorică; nu doar vorbim, ci acționăm concret prin oferirea resurselor educaționale de care femeile au nevoie pentru a-și modela viitorul financiar și a deveni participante active în această economie digitală”.