Vantage Towers, unul dintre cei mai importanți operatori europeni de infrastructură, contribuie la accelerarea transformării digitale a României, prin aplicația sa inovatoare Customer Portal.
Dezvoltat de către echipa Vantage Towers, aplicația revoluționară de topografiere a schimbat gestionarea infrastructurii de telecomunicații și a adus beneficii semnificative pentru clienți. Cu ajutorul acestei platforme inovatoare, clienții pot accesa o hartă geografică detaliată, bazată pe tehnologie de ultimă generație, care prezintă în timp real amplasamentul turnurilor de telecomunicații și informații tehnice relevante despre nivelul de acoperire din regiune. Această soluție avansată permite clienților să își crească performanța rețelei și să ia decizii informate pentru optimizarea operațiunilor lor.
La doar 5 luni de la lansare, aplicația a fost utilizată pentru evaluarea a peste 2.200 de soluții de infrastructură, ajutând operatorii de rețele prin informațiile obținute să ia decizii concrete în strategiile lor de business. Totodată, după lansarea oficială din România, Vantage Towers și-a propus implementarea Customer Portal în relația cu toți clienții cu care are parteneriate în derulare.
„Customer Portal și-a dovedit capacitatea de a eficientiza operațiunile de business și a oferi rezultate live clienților noștri. Cu ajutorul acestei soluții avem o imagine mult mai clară asupra infrastructurii de telecomunicații și putem răspunde rapid clienților care au nevoi specifice. Totodată, ne bucurăm să vedem că o soluția implementată în România reușește să depășească granițele, fiind replicată și în alte țări”, a declarat Ionel Crăciun, Business Development Manager CEE la Vantage Towers România.
Aplicația lansată de Vantage a primit și reconoașterea industriei pentru impactul semnificativ și contribuția sa la transformarea smart city. Astfel, Asociația Română Smart City (ARSC) a premiat Vantage Towers România la categoria „Tehnologie și Inovație”, în cadrul Smart City Industry Awards (SCIA) 2024.
Soluția Cutomer Portal oferă acum posibilitatea clienților, autorităților locale și altor entități să beneficieze de o gestionare mai eficientă a infrastructurii de telecomunicații, facilitând dezvoltarea orașelor inteligente și implementarea soluțiilor inovatoare pentru creșterea calității vieții.
„Suntem profund onorați să primim acest prestigios premiu, care subliniază dedicarea noastră neclintită față de inovația tehnologică și satisfacția clienților. Customer Portal reprezintă o piatră de hotar în misiunea noastră continuă de a redefini standardele din industrie și de a oferi operatorilor de rețea instrumentele de care au nevoie pentru a se dezvolta pe o piață din ce în ce mai dinamică”, a mai adăugat Ionel Crăciun.
Vantage Towers România continuă să inoveze și să investească în dezvoltarea de soluții tehnologice avansate, cu scopul de a sprijini creșterea și transformarea digitală. Compania rămâne ferm angajată în furnizarea de servicii de înaltă calitate și în stabilirea de noi standarde în industria telecomunicațiilor.