Enterprise Software — June 26, 2024 at 9:43 pm

Soluția Mirro a depășit pragul de 20.000 de utilizatori în România

by

Mirro, soluția de management al performanței, dezvăluie cele mai noi rezultate ale companiei, ce înregistrează o creștere semnificativă în 2024 față de anul precedent. Mirro a depășit pragul de 20.000 de utilizatori, angajați ai căror companii au ales să integreze această soluție pentru a-și păstra colegii implicați și pentru a crește rata de retenție. Între noii clienți ai Mirro se numără Global Records, Pastel, Kubeark și Seedblink.

Mirro este soluția HRIS SaaS creată de Zitec pentru cultivarea unei culturi organizaționale
bazate pe comunicare deschisă, transparență, îmbunătățire continuă și recunoaștere, prin care
companiile își pot fideliza și implica angajații. Anul 2023 a adus în platforma Mirro
funcționalități noi, între care cele de comunicare internă și de susținere a comunităților din
cadrul companiilor. Astfel, soluția a devenit atractivă pentru companii din zonele FMCG,
producție și retail.

Companii de talie mare, printre care eMAG, Lactalis și Premier Restaurants România (operatorul
lanțului de restaurante McDonald’s), au adoptat Mirro pentru îmbunătățirea performanțelor
echipelor lor și gestionarea culturii organizaționale. Între noii clienți ai Mirro, datorită căruia
platforma a trecut de numărul de 20.000 de utilizatori, se află Global Records, Pastel, Kubeark și
Seedblink. Cu ajutorul acestor nume mari din rândul companiilor cu activitate în România,
numărul de utilizatori Mirro a crescut cu 200% de la un an la altul.

Simona Lăpușan - Zitec„Creștem Mirro constant prin funcționalități noi ce rezolvă probleme reale de business și care
ajută companiile să-și dezvolte culturi sănătoase și echipe puternice, unite, cu sentiment crescut
de apartenență. În acest an vom dezvolta un modul ce va ajuta organizațiile să ia pulsul
oamenilor lor, bazat pe chestionare inteligente, și vom continua să îmbunătățim funcționalitățile
de comunicare internă și management al performanței, continuând să integram tehnologie AI
pentru a veni în ajutorul utilizatorilor noștri. Le suntem recunoscători și le mulțumim tuturor
partenerilor și utilizatorilor noștri; feedbackul lor este extrem de important pentru dezvoltarea și
creșterea Mirro”, a declarat Simona Lăpușan, fondatoare și CEO la Mirro

Posibilitățile oferite de Mirro fac din această platformă alegerea preferată a tot mai multe
companii din România care caută o soluție HRIS pentru crearea unei culturi organizaționale
puternice. Mai jos se regăsesc exemple elocvente de noutăți și îmbunătățiri aduse în companii
cu ajutorul Mirro.

Global Records: O soluție de HR cuprinzătoare pentru o industrie dinamică
Global Records a decis să colaboreze cu Mirro pentru a crește transparența și comunicarea în
cadrul organizației. Soluția de management al resurselor umane va ajuta Global Records să
îmbunătățească procesul de performance management și să integreze feedbackul și aprecierea
în cultura companiei.

„Într-un mediu de lucru dinamic, așa cum este industria muzicală, este nevoie de transparență,
comunicare fluidă și claritate asupra activităților desfășurate, iar Mirro ne-a oferit exact ceea ce
căutam. Cu ajutorul platformei, am reușit să eficientizăm procesele de onboarding și
management al performanței, dar și să integrăm în cultura companiei feedbackul și aprecierea”, a
declarat Olga Juverdeanu, Director General la Global Records

Pastel: O tranziție lină către eficiență
Cu ajutorul Mirro, Pastel a trecut de la instrumente disparate la o soluție unificată de gestionare
a resurselor umane. Mirro joacă un rol esențial în călătoria Pastel către îmbunătățirea
performanței.

„Cu Mirro, am renunțat la instrumentele disparate și am trecut printr-o tranziție lină și rapidă către
o soluție unică și intuitivă pentru gestionarea resurselor umane. Angajații au adoptat cu ușurință
platforma datorită caracterului său interactiv, iar echipa de HR a primit instruire detaliată și suport
constant. În ceea ce privește funcționalitățile Mirro care au condus la decizia noastră de achiziție,
adaptabilitatea la nevoile noastre specifice au fost decisive. De la gestionarea performanței la
planificarea resurselor umane, Mirro ne-a furnizat instrumentele necesare pentru a îmbunătăți
operațiunile noastre de HR”, a spus Andreea Niculcea, Chief Operating Officer la Pastel

Kubeark: Transformarea proceselor de HR prin inovație și flexibilitate
Kubeark a decis să colaboreze cu Mirro datorită abordării intuitive și flexibile. Prin
automatizarea proceselor de resurse umane, departamentului de HR se poate concentra pe
dezvoltarea angajaților, îmbunătățind în același timp managementul resurselor umane.

„Pentru a eficientiza procesele HR în cadrul Kubeark, am decis să colaborăm cu Mirro, platformă
recunoscută pentru abordarea sa intuitivă și inovatoare în domeniul resurselor umane. Unul dintre
aspectele cheie care ne-au determinat să o alegem este flexibilitatea pe care ne-o oferă. Grație
unui API complex, avem posibilitatea de a integra Mirro cu platforma noastră, ceea ce ne permite
să automatizăm integral procesele HR”, a declarat Mihaela Dumitru, HR Kubeark

Seedblink: Îmbunătățirea culturii prin managementul performanței și feedbackul continuu
Cu ajutorul lui Mirro, SeedBlink a consolidat o cultură a performanței prin încurajarea
feedbackului continuu. Mai mult decât atât, flexibilitatea platformei și dedicarea echipei Mirro
au rezonat cu valorile echipei Seedblink.

„Mirro s-a alăturat călătoriei noastre ca un prieten înțelegător, gata să ne însoțească în
construirea și încurajarea unei culturi a performanței și feedbackului. Flexibilitatea echipei Mirro și
disponibilitatea de a merge un pas în plus pentru noi este fără egal. Unul dintre valorile noastre
este #makeithappen, și cu siguranță Mirro ar obține puncte mari la acest capitol dacă ar fi parte
din echipa noastră”, a declarat Alina Răcariu, Manager HR la Seedblink

Clienții Mirro sunt în centrul a tot ceea ce face echipa și sunt incredibil de recunoscători pentru
aceste parteneriate. Încrederea lor în Mirro întărește angajamentul echipei de a rezolva
probleme de business, precum rata de retenție scăzută sau lipsei unei comunități.