Cea mai interesantă veste a Atlassian din 2023, adăugarea de capabilități AI produselor Cloud, s-a materializat în cele din urmă. Acesta este acum disponibil pentru utilizatorii Atlassian de pretutindeni pe Premium și Enterprise.
Ce este Atlassian Intelligence?
Atlassian Intelligence este o colecție de capabilități bazate pe inteligență artificială pentru toate produsele, aducând puterea inteligenței artificiale la produsele cloud Confluence, Bitbucket, Jira Software, Jira Service Management, Trello, Atlas, Atlassian Analytics. Gândiți-vă la Atlassian Intelligence ca la coechipierul dumneavoastră virtual. Capacitățile sale se extind la toate produsele Atlassian, făcând ca fiecare membru al organizației dvs. să fie mai productiv. Vă ajută să aflați mai multe despre datele și bazele dvs. de cunoștințe. Și acțiuni de conducere care economisesc timp, rezolvă problemele mai rapid, ajută la creare și simplifică complexul.
Utilizând atât modele interne de inteligență artificială, cât și tehnologia de inteligență artificială OpenAI, Atlassian Intelligence deduce modul în care echipele dintr-o anumită companie lucrează împreună și construiește un grafic personalizat al muncii în echipă care arată tipurile de muncă efectuate și relația dintre acestea. Datorită abordării deschise a platformei Atlassian, graficul de lucru în echipă este, de asemenea, îmbogățit cu context și date suplimentare din aplicațiile terțe utilizate de echipe.
Eu sunt pe Cloud, deci ce înseamnă asta pentru mine?
Clienții Premium și Enterprise Cloud au acum la dispoziție caracteristicile Atlassian Intelligence, cele mai interesante fiind explicate mai jos. Clienții Free și Standard Cloud care au participat la programul beta Atlassian Intelligence vor continua să aibă acces la caracteristicile Atlassian Intelligence până la 30 iunie 2024. După această perioadă de grație, clienții Free și Standard vor trebui să facă upgrade la un plan Premium sau Enterprise pentru a continua să utilizeze caracteristicile Atlassian Intelligence.
Unele caracteristici interesante includ:
Răspunsuri în Confluence: o funcție bazată pe OpenAI pentru a vă răspunde la întrebări direct în Confluence Search. Atlassian Intelligence înțelege întrebările pe care le-ați pune unui coleg de echipă și răspunde instantaneu la ele pe baza celor mai recente informații din Confluence, ajutându-vă să nu mai căutați și să începeți să întrebați.
Răspunsurile inteligente în căutare pot răspunde la o gamă largă de întrebări despre orice conținut la care aveți acces în Confluence, inclusiv întrebări despre domenii specifice de cunoștințe, cum ar fi proiecte sau produse.
Natural Language Issue Search: o adăugare recentă la noul navigator de probleme Jira (instanță consolidată și căutare de proiect) care convertește interogările în limbaj natural în JQL. Prin eficientizarea căutărilor complexe și creșterea eficienței căutărilor de bază, căutarea problemelor în limbaj natural simplifică procesul de căutare a problemelor.
Agent virtual și răspunsuri AI: agentul virtual Jira Service Management automatizează interacțiunile de asistență direct din Slack (Microsoft Teams în curând) pentru a elibera timp agentului și a oferi servicii excepționale la scară largă. Evitați solicitările de servicii repetitive și permiteți echipei dvs. să se concentreze pe activități mai importante și pe probleme complexe care necesită o abordare umană.
Puteți crea intentii personalizate bazate pe datele de solicitare existente sau puteți utiliza puterea bazei dvs. de cunoștințe existente cu ajutorul funcției Atlassian Intelligence answers.
Rezumate ale problemelor pentru JSM: cu un clic pe un buton, Atlassian Intelligence rezumă instantaneu detaliile problemelor și comentariile pentru a aduce agenții și părțile interesate la curent rapid. Eliminați nevoia de a digera manual istoricul lung al comentariilor prin generarea rapidă a unei imagini de ansamblu succinte a conversației, subliniind întâlnirile care au avut loc, punctele cheie discutate și progresul realizat.
Bitbucket: generează, transformă și rezumă descrierea și comentariile din pull requests în timp ce scrieți.
De exemplu: Ajutați la scrierea descrierilor cererilor de tragere, generați comentarii utilizând promptere personalizate și schimbați tonul descrierii și al comentariilor pentru a îmbunătăți comunicarea.
Citiți ghidul Ghidul Atlassian Intelligence pentru a afla mai multe sau contactați echipa Life in Codes pentru o demonstrație gratuită!
Nu sunt încă pe Cloud, pot beneficia în vreun fel de Atlassian Intelligence?
Din păcate, nu. Atlassian nu a anunțat niciun plan de a face acest lucru disponibil pe Server sau Data Center. Așadar, dacă încă vă îndoiți de o migrare, poate că acesta este un bun stimulent pentru a o face? Citiți mai multe despre procesul nostru de migrare către cloud sau contactați-ne pentru orice întrebări pe care le-ați putea avea!