Financiar-Bancar, Studii — August 1, 2024 at 1:51 pm

Peste 50% dintre consultanții în asigurări preferă performanța platformei 24Broker

by

În urma unui studiu comandat de LIFE IS HARD, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri, platforma de brokeraj în asigurări 24Broker a înregistrat un scor foarte ridicat al loialității utilizatorilor (NPS) din categoria sa, respectiv 49%.

Studiul relevă faptul că peste jumătate dintre utilizatorii platformei (54%) – consultanți în asigurări – consideră 24Broker cea mai performantă platformă din România.

LIH_Infografic_24Broker_NPS_01Potrivit studiului, două treimi dintre utilizatori ar recomanda platforma 24Broker altor consultanți pentru gestionarea activității în domeniul intermedierilor în asigurări.

Caracteristicile platformei care au primit cea mai mare apreciere din partea utilizatorilor sunt: securitatea datelor (93%), gestionarea formularelor (91%), rapoartele și modulul financiar (90%) și suportul oferit de echipa de customer service (82%).

De asemenea, peste jumătate (54%) consideră că performanța platformei 24Broker este superioară față de celelalte platforme de brokeraj disponibile în România.

Mihai Barabas - CTO LIH_sIndicele NPS (Net Promoter Score) este utilizat de peste 20 de ani în întreaga lume pentru a măsura nivelul de loialitate a utilizatorilor sau clienților și pentru a prezice tendințele în dezvoltarea companiilor. În urma sondajului realizat de firma Cult Research pe un eșantion reprezentativ de 1.200 utilizatori ai platformei, 24Broker a înregistrat un scor NPS de 49%, un record pentru categoria SaaS (software as a service), conform celor mai importante agenții de măsurare a satisfacției clienților la nivel global.

„Rezultatele studiului confirmă importanța investițiilor LIFE IS HARD în extinderea platformei 24Broker. Mulțumim consultanților pentru încredere și loialitate. Filozofia noastră centrată pe client, bazată pe două decenii de expertiză, sprijină consultanții în optimizarea eficienței operaționale prin automatizarea sarcinilor de rutină. Ne concentrăm pe activități orientate spre valoare pentru a accelera creșterea afacerii, în timp ce rămânem dedicați misiunii noastre de a le oferi utilizatorilor timp pentru ceea ce contează cu adevărat “, a menționat Mihai Barabaș, CTO LIFE IS HARD.

Noi funcționalități și produse disponibile în platforma 24Broker

Până în prezent, în platforma 24Broker au fost dezvoltate peste 25 de module noi, adăugate funcționalităților de bază, care vin în întâmpinarea nevoilor celor 11.000 de utilizatori care accesează zilnic platforma.

LIH_Infografic_24Broker_NPS_04

24Broker anunță, de asemenea, lărgirea portofoliului de produse și companii de asigurare, o mutare menită să sprijine consultanții de asigurare în oferirea de soluții personalizate și competitive clienților lor.

Printre cele mai recente dezvoltări se numără:

Un comparator intuitiv de asigurări de călătorie, oferind rapid cotații multiple cu interfață simplă și informații minime.
Emiterea automată a polițelor RCA, permite plata prin link, cu polițele trimise imediat în inbox-ul clienților și notificarea consultanților.
Implementarea produsului Groupama Alexa, Asigurare pentru Locuinta, oferă o experiență familiară consultanților, simplificând emiterea polițelor și reducând timpul de formare. Disponibil de săptămâna aceasta ca proiect pilot la 3 brokeri.
Produse specifice destinate transportatorilor Pheonix ROT, Pheonix CRM și Pheonix Călători, oferă consultanților soluții personalizate pentru riscurile industriei transporturilor.
Două ridere RCA noi de la asigurătorul Hellas: Personal Accident și Road Assistance.
Colaborarea cu un nou asigurător, Colonnade extinde portofoliul de produse cu Asigurarea de Călătorie, atrăgând astfel noi segmente de clienți și mărind potențialul de vânzări.

Pe lângă livrarea constantă de noi funcționalități care răspund nevoilor celor 11.000 de utilizatori, LIFE IS HARD acordă o atenție sporită ownerilor de business – brokerilor. În acest sens, compania pregătește lansarea unui asistent bazat pe AI, care să faciliteze consultanților în brokeraj gestionarea portofoliului propriu printr-o mapare a informațiilor într-un mod intuitiv și personalizat. Detalii suplimentare vor deveni disponibile în curând.

LIH_Infografic_24Broker_NPS_03

Până la finalul anului precedent, prin 24Broker s-au emis și gestionat cca 6 milioane de polițe de asigurare. Platforma, utilizată de 100 de brokeri și integrată cu toți asigurătorii majori, susține peste 11.000 de utilizatori și oferă acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.