Aplicatii — August 16, 2024 at 4:34 pm

Aplicația YouTrack suportă acum proiecte de helpdesk

by

Blog_1280x720Funcționalitatea YouTrack Helpdesk a sosit în aplicația YouTrack! Acum puteți gestiona serviciile de suport pentru clienți din mers. Agenții și membrii echipei pot lucra cu cererile de suport de pe telefoanele și tabletele lor, iar reporterii pot trimite și revizui tichetele și articolele publice din Knowledge Base în aplicație.

Noua versiune a aplicației YouTrack este deja disponibilă pentru iOS și Android. Dacă ați început deja un proiect de helpdesk în YouTrack, toate tichetele existente și nou depuse vor apărea automat în aplicație.

YT_HD_Blog.001

Cum lucrează agenții de suport și membrii echipei cu tichetele în aplicație

Navigare la toate tichetele printr-o nouă filă Helpdesk
O filă Helpdesk separată apare pentru agenții de suport și membrii echipei care au acces la proiectele de helpdesk. Aceasta permite vizualizarea unei liste de toate tichetele și navigarea către cereri de suport separate prin interogări de căutare sau filtre. Puteți vizualiza tichetele în diverse opțiuni de previzualizare, de la vizualizări mici la cele mari, cu descrieri extinse ale tichetelor.

Fila Issues actuală a fost și ea actualizată cu tichetele de suport. Atunci când este necesar, tichetele vor apărea aici printre alte probleme din proiectele non-helpdesk. Dacă unii membri ai echipei nu au nevoie să vadă fila Helpdesk în aplicație, o pot dezactiva din setările aplicației.

Lucrul cu tichetele din mers
Aplicația permite lucrul cu tichetele de suport. Puteți atribui agenți tichetelelor, vizualiza obiectivele SLA, actualiza statusurile și aplica alte actualizări tichetelelor. De exemplu, câmpul CC este ușor de actualizat din aplicația YouTrack Mobile, astfel încât să puteți adăuga imediat membri suplimentari ai echipei din partea clientului. Aceasta este utilă când se lucrează cu o combinație de comunicare online și offline sau când primiți actualizări în timpul unui apel sau a unei întâlniri cu clientul.

Puteți publica răspunsuri și participa la discuțiile despre tichete în aplicație la fel cum ați face-o în versiunea desktop. Agenții pot posta răspunsuri care sunt trimise clienților, iar atât agenții, cât și membrii echipei pot discuta tichetele în mod privat, făcând comentariile vizibile doar pentru ceilalți membri ai echipei. Aplicația și notificările prin email vă vor actualiza pe voi și pe reporterii voștri despre activitatea nouă a tichetelor.

YT_HD_Blog.002

Experiența reporterilor în aplicație
Acces la tichetele existente și crearea de noi tichete
Reporterii externi primesc emailuri despre actualizările statutului tichetelor lor. În unele cazuri, clienții pot avea nevoie de acces la tichetele lor sau la articolele din Knowledge Base-ul public din YouTrack. Reporterii pot folosi acum aplicația YouTrack pentru a vizualiza toate tichetele trimise și pentru a crea altele noi – direct de pe pagina listei de tichete.

Interacționarea cu articolele din Knowledge Base
Aplicația suportă Knowledge Base-ul pentru reporterii voștri. Aceștia pot vizualiza articolele publice publicate în proiectele de helpdesk. Cu aplicația, este posibil să citiți, să navigați și să comentați articolele din mers.

Disponibilitate
YouTrack Helpdesk este disponibil pentru clienții YouTrack Cloud și Server. Dacă nu aveți un abonament activ YouTrack, puteți folosi YouTrack gratuit cu 10 utilizatori. Dacă folosiți deja YouTrack, dar nu ați început un proiect de helpdesk, verificați YouTrack Helpdesk pentru nevoile echipei voastre de suport și creați un proiect de helpdesk în YouTrack. Puteți începe și folosi un proiect de helpdesk cu 3 agenți de suport și un număr nelimitat de reporteri gratuit și să vă extindeți pe măsură ce aveți nevoie pentru o echipă de suport mai mare.

Mai multe detalii pe site-ul Romsym Data.