În cadrul procesului de finalizare a platformei Aysa.ai, antreprenorul Marius Dosinescu continuă să inoveze în domeniul optimizării SEO și lansează Adverlink.net, un marketplace online ce conectează publisherii și advertiserii printr-un sistem inovator de tip Links as a Service (LaaS).
Aysa.ai, proiectul anterior dezvoltat de Marius Dosinescu, se află în faza de teste, însă primele rezultate sunt promițătoare, platforma generând o cifră de afaceri de 120.000 de euro în primele 6 luni din 2024, provenind de la clienți recurenti. Până acum, 28 de clienți (90% dintre aceștia fiind din România) au contribuit la acest rezultat, iar perspectiva de extindere în regiune este pozitivă.
Noul serviciu, Adverlink.net, funcționează independent, dar este integrat în Aysa.ai pentru a contribui la automatizarea completă a procesului SEO.
Adverlink.net răspunde unor nevoi importante ale experților SEO, care vor să puncteze în zona de link building (backlinks), dar care se lovesc de diverse obstacole provenite din statutul curent al pieței: calitate slabă a articolelor în care integrează link-uri, timpi mari de publicare sau procesul greoi de management al linkurilor cumparate, dar si lipsa totala de automatizare. Adverlink.net a fost creat pentru a oferi o soluție la aceste probleme, facilitând integrarea directă și eficientă cu platformele clienților, în special cu WordPress.
„Am decis dezvoltarea Adverlink.net pentru că ne-am dorit să automatizăm complet procesul SEO prin Aysa.ai. Astfel, răspundem atât nevoilor profesioniștilor SEO, cât și celor pe care le au publisherii și advertiserii. Cei dintâi au garanția unei noi surse de venit pentru site-ul pe care îl gestionează, iar cei din urmă beneficiază de linkuri de calitate și de încredere pentru proiectele pe care le dezvoltă”, a declarat Marius Dosinescu, fondator Adverlink.net.
Sistem inovator de link building: Links as a Service (LaaS)
Factorul diferențiator pentru Adverlink.net este serviciul de tip Links as a Service – LaaS, ce permite advertiserilor să plătească pentru linkuri speciale pe site-urile publisherilor, sub formă de abonament lunar. Advertiserii pot alege exact ce linkuri vor și pe ce site-uri, având posibilitatea să facă comenzi multiple pentru a simplifica procesul.
Prețurile propuse sunt accesibile și variază în funcție de Autoritatea Domeniului (Domain Authority) fiecărui site înregistrat în platformă. Cu cât Autoritatea Domeniului este mai mare, cu atât prețul dar și valoarea unui link pe un astfel de site cresc.
Utilizatorii care au ales deja Adverlink.net pentru a-și crește proiectele cu ajutorul unor link-uri de calitate văd deja rezultatele colaborărilor intermediate de această platformă: „Am primit feedback de la mai mulți advertiseri și experți SEO care au cumpărat link-uri prin platforma noastră și care au înregistrat deja creșteri ale autorității propriilor domenii, dar și poziții mai bune în clasamentele SEO”, a mai completat Marius Dosinescu, fondator Adverlink.net.
Serviciul Adverlink.net se adresează publisherilor și advertiserilor din Uniunea Europeană, din Marea Britanie, dar și din America de Nord (SUA și Canada).