LIFE IS HARD, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri, anunță finalizarea proiectului de implementare a soluției de plată mobilă pentru Regio Călători. Călătorii vor putea să achiziționeze biletele cu cardul și din tren. Această opțiune era până în prezent disponibilă doar la casele de bilete.
LIFE IS HARD (LIH), în calitate de lider de proiect, alături de Raiffeisen Bank România au conceput și implementat noua soluție pe toate cele 20 de rute operate de Regio Călători în România. Soluția economisește timp, simplificând achiziția de bilete, călătorii putând achita contravaloarea tichetelor direct în tren, cu cardul. De asemenea, sistemul ajută la simplificarea și automatizarea operațiunilor efectuate de controlorii și angajații Regio Călători. În 2023, compania a înregistrat un volum lunar de peste 300.000 de bilete încasate cash.
„Plata biletelor cu cardul în tren a fost o funcționalitate mult așteptată de călătorii noștri. De multe ori, aceștia preferă să călătorească fără numerar, adoptând modalități moderne de plată digitale. Noua soluție ne ajută să reducem plățile în numerar, să simplificăm operațiunile și să sporim siguranța angajaților, care nu vor mai trebui să circule cu sume mari de bani. Este un pas important pe care Regio Călători îl face pentru a îmbunătăți serviciile oferite și satisfacția clienților”, a adăugat Angela Moldovan, Șef Serviciu Exploatare MC, Ticketing, Relații Clienți.
Soluția de plată pusă la dispoziție de Raiffeisen Bank România oferă controlorilor Regio Călători ușurința folosirii unui singur dispozitiv de tip smartphone în care sunt integrate atât aplicația bancară, cât și cea de ticketing. Astfel, pentru plata cu cardul, controlorii vor trebui doar să selecteze trenul pe care operează și tipul de bilet, clientul urmând să realizeze plata instantaneu apropiind cardul / portofelul electronic de dispozitiv.
„Prin intermediul noii soluții de plată cu cardul – Solution Partner Integrations – contribuim activ la digitalizarea companiilor locale. Această nouă soluție reduce semnificativ timpul necesar pentru efectuarea tranzacțiilor, plățile urmând a fi făcute rapid, modern și în siguranță”, a declarat Alexandra Arsene, Director IMM, Raiffeisen Bank România.
Oferind mai mult timp atât călătorilor, cât și angajaților, noua soluție îmbunătățește semnificativ eficiența operațiunilor de plată, reduce necesitatea utilizării numerarului și asigură o experiență de călătorie mai comodă și modernă.
„Această inițiativă reprezintă un răspuns direct la nevoia de modernizare a infrastructurii de plată în domeniul transporturilor, contribuind substanțial la îmbunătățirea experienței călătorilor și eficienței operaționale. Expertiza LIFE IS HARD în dezvoltarea soluțiilor tehnologice, de la concept până la implementare, ne permite să livrăm produse de înaltă calitate și fiabilitate. Prin soluțiile și serviciile noastre, dorim să oferim nu doar tehnologie, ci și timp prețios pentru clienții noștri, ceea ce se aliniază perfect cu viziunea LIFE IS HARD – <More Life>”, a declarat Mihai Barabaș, CTO LIFE IS HARD.
Cu peste 3.7 milioane de tranzacții încasate cash anul trecut, 100 de automotoare și rame electrice, și 45 de destinații locale, Regio Călători este unul dintre cei mai importanți operatori privați de transport feroviar pentru călători din România. Compania efectuează zilnic peste 250 de curse cu trenul în zonele Banatului, Moldovei, Munteniei și Transilvaniei.