Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, lansează prima sa campanie de Black Friday în România. Evenimentul va avea loc între 5 și 10 noiembrie 2024, iar clienții din România vor putea beneficia de reduceri de până la 80% la sute de mii de produse, acoperind toate categoriile de pe platformă.
Campania de la începutul lunii noiembrie marchează debutul Black Friday pentru Trendyol în regiune, fiind, de asemenea, cea mai mare campanie a companiei din Europa Centrală și de Est, și va include reduceri semnificative la o gamă variată de produse, precum modă pentru femei, bărbați și copii, încălțăminte, accesorii, beauty, dar și articole pentru casă. Aceasta va fi urmată, de o a doua campanie sincronizată cu Black Friday-ul internațional, între 26 noiembrie și 1 decembrie.
„Suntem prezenți pe piața din România de mai puțin de un an și am observat deja un interes ridicat pentru produsele noastre. Cu atât mai mult, suntem încântați să oferim consumatorilor români o experiență de Black Friday completă și atractivă, în perioada considerată, în general, cea mai importantă din an pentru shopping. Aceasta este și prima noastră campanie de Black Friday din România, așa că am depus toate eforturile pentru a veni cu o ofertă care să răspundă tuturor nevoilor și așteptărilor, din toate categoriile de produse disponibile pe Trendyol”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Campania Trendyol de Black Friday va include o selecție diversificată de branduri renumite, atât din Turcia, cât și internaționale. Printre brandurile turcești bine-cunoscute se numără Koton, Penti, DeFacto, LC Waikiki, alături de branduri globale precum Adidas, Puma, U.S. Polo Assn., New Balance, Tommy Hilfiger, Converse sau Calvin Klein, dar și propriul brand de succes, Trendyol Collection.
În plus, pentru utilizatorii nou-veniți în platformă, compania oferă și un cod promoțional de 30%, JUSTAPP30, pe care aceștia îl pot folosi exclusiv în aplicația de mobil Trendyol. De asemenea, voucherul este valabil o singură dată, se aplică la o selecție de produse, iar reducerea maximă este de 150 de lei.
Promovarea evenimentului va fi susținută de o amplă campanie de marketing, care include expunere outdoor, radio, TV, digital și social media, alături de câteva proiecte speciale, precum o primă colaborare cu artista Andreea Bălan, în calitate de imagine a campaniei. Acest parteneriat este concretizat și printr-o selecție de produse recomandate de vedeta locală, exclusiv pentru clienții Trendyol.
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024, aceasta înregistrând cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 700.000 de clienți în România până în luna octombrie. De la lansarea pe piața locală, Trendyol a vândut pe plan local mai bine de 5 milioane de articole.