Aplicatii — November 27, 2024 at 10:33 am

Modernizarea aplicațiilor susțin afacerile

by

În majoritatea business-urilor, sunt folosite multe aplicații, însă nu toate pot fi integrate și compatibile. Adesea, echipele folosesc diferite aplicații în locații izolate, ceea ce reduce probabilitatea ca acestea să poată comunica și extrage date din seturi asociate.

Modernizarea aplicațiilor îmbunătățește integrarea și facilitează conectarea la punctele de contact digitale.

Omni channel technology of online retail business.

Procesul este iterativ și multe organizații încep în special cu aplicațiile vechi. Abordarea aplicațiilor vechi este primul pas. De acolo, echipele începe mutarea aplicațiilor în cloud și prioritizarea aplicațiilor pe care doresc să le replatformeze. Modernizarea aplicațiilor aduc multe beneficii: dezvoltare mai rapidă, inovație și eficiență sporite. Prin valorificarea infrastructurii scalabile și a dezvoltării agile, satisfacția clienților crește, iar performanța operațională se îmbunătățește. Pentru a fi siguri de rentabilitatea investiției, trebuie luate în considerare cele patru etape de modernizare a aplicației pentru o transformarea digitală.

Ordinea operațiunilor este cheia, deoarece fiecare pas este baza următorului pentru rezultate stratificate și de durată.

Evaluarea aplicațiilor
Primul pas al oricărui demers este stabilirea de priorități și obiective clare. Trebuie analizate bazele aplicațiilor actuale și evaluate în raport cu obiectivele de modernizare. Cât de scalabile sunt aplicațiile? Sunt ușor de întreținut? Sunt eficiente și utile? Ce aplicații trebuie actualizate mai întâi și de ce? O evaluare strategică a modernizării aplicațiilor oferă o imagine de ansamblu și poate face parte dintr-un plan personalizat pentru atingerea obiectivelor de modernizare.

Migrare către Cloud
Odată ce planul este stabilit, este timpul ca aplicațiile să fie aduse în cloud. Potrivit unui raport PwC din 2024, „78% dintre directori CIO și manageri au adoptat cloud-ul în majoritatea sau în totalitatea afacerilor”, dar acum lucrează pentru a debloca valoarea datelor. Acest lucru este cheia pentru a asigura că toate aplicațiile sunt complet optimizate.

Având cloud-ul ca strategie digitală de bază, liderii IT pot începe să-și personalizeze mediile cloud. Acest lucru poate însemna selectarea potrivită de servicii cloud și alți furnizori terți pentru a stimula afacerea.
Destul de des, liderii IT folosesc implicit un mediu de cloud public familiar și își forțează aplicațiile să se potrivească caracteristicilor cloud-ului. Însă este mai bine ca decizia să se bazeze pe capacitatea furnizorului de servicii cloud de a furniza serviciile specifice necesare. Acest punct devine și mai important atunci când organizațiile își gestionează datele de bază, marginale și cloud din cloud însuși.

De fapt, mai multe companii optează pentru medii eterogene de cloud computing, deoarece permit o varietate mai mare în stiva tehnologică și pot gestiona simultan un amestec de sarcini de lucru.

Amplasarea și modernizarea aplicațiilor
După ce nevoile de modernizare și amplasare a aplicațiilor sunt stabilite clar, pot fi create aplicații pentru cloud care să acopere nevoile. Aceasta înseamnă utilizarea tehnologiilor moderne: containere pentru a permite implementarea fără întreruperi în mai multe medii, microservicii pentru a permite fiecărei funcții de bază să fie construită independent, inteligența artificială pentru a extrage informații din cantități mari de date și o combinație de instrumente de inginerie și automatizare a platformei pentru a eficientiza implementarea și diagnosticele.

Urmărirea și optimizarea aplicațiilor
Modernizarea aplicațiilor nu este un proces unic. Ca în orice inițiativă de succes, modernizarea aplicației trebuie susținută în timp. Instrumentele de monitorizare pot asigura că aplicațiile replatformate continuă să se alinieze cu angajații, procesele și strategiile de guvernare a datelor.

De asemenea, companiile trebuie să stabilească indicatori cheie de performanță, cum ar fi viteza de implementare rapidă a noilor actualizări, ușurința în utilizare și capabilitățile de integrare, pentru a urmări progresul. Acești KPI trebuie examinați des pentru a asigura că aplicațiile și mediul continuă să răspundă nevoilor organizației.