Servicii Profesionale — December 11, 2024 at 1:02 pm

White Image integrează WhatsApp în soluțiile sale și atinge o rată de citire a mesajelor de 75% în campaniile de brand

by

White Image, lider în automatizarea și optimizarea proceselor de afaceri, și-a extins portofoliul de servicii oferite cu o nouă soluție digitală – integrarea campaniilor pe WhatsApp, oferind clienților oportunitatea de a exploata unul dintre cele mai eficiente canale de comunicare digitală. Acest pas strategic vine în contextul creșterii necesității de interacțiune rapidă și eficientă cu consumatorii, atât în procesul de vânzare, cât și în programele de loializare.

English version

Andrei Georgescu, co-fondator White Image„WhatsApp deschide noi perspective pentru interacțiunea directă și personalizată cu clienții, fie că este vorba despre suport post-vânzare, programe de loializare sau notificări importante. Cu o rată de deschidere și de engagement superioară altor canale, WhatsApp permite o comunicare mult mai interactivă și eficientă, datorită posibilității de a trimite imagini, documente și linkuri care aduc claritate mesajului”, a declarat Andrei Georgescu, cofondator White Image.

Integrarea WhatsApp în soluțiile White Image le permite clienților să acceseze noi scenarii de comunicare, fie că este vorba despre prospectarea de noi clienți, vânzări active sau gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți. Printre beneficiile cheie ale acestui canal se numără rata ridicată de vizualizare a mesajelor. Potrivit datelor White Image, WhatsApp se bucură de o rată medie de deschidere a mesajelor transmise de 75%, dintre care 60% în primele 4 ore de la trimitere. Această rapiditate este esențială în situațiile critice, în care timpul de reacție face diferența.

Campaniile pe WhatsApp presupun însă costuri mai mari, în funcție de categorii – utilitare, autentificări, service și marketing. Pentru comunicările de tip marketing, Meta percepe un tarif de 0.0712 euro per conversație. Totuși, avantajele unui canal bidirecțional, unde brandurile pot primi răspunsuri imediate de la clienți, sunt incontestabile. Acest tip de comunicare permite și automatizarea unor procese, prin utilizarea roboților pentru a răspunde la întrebări frecvente, îmbunătățind astfel experiența clientului.

„În medie, mesajele WhatsApp au o rată de citire de aproximativ 75%, în timp ce emailurile tradiționale ajung la rate de deschidere de aproximativ 20-30%. WhatsApp oferă posibilitatea unei interacțiuni directe și rapide cu clientul, un avantaj competitiv care, dacă este utilizat corespunzător, poate aduce rezultate impresionante,” a adăugat Andrei Georgescu.

Implementarea comunicării prin WhatsApp vine însă și cu provocări. Meta reglementează atent procesul de comunicare, de la validarea business-ului și a numărului de telefon folosit, până la aprobarea fiecărei campanii în parte și evaluarea engagementului de care s-a bucurat aceasta. Dacă destinatarii nu interacționează cu mesajele primite, există riscul ca business-ul care a inițiat comunicarea să fie blocat sau limitat. Aceste reguli fac ca acest canal să fie recomandat doar pentru comunicări foarte relevante.

Potrivit rezultatelor White Image de până acum, WhatsApp s-a dovedit a fi o soluție esențială pentru comunicările after-sale, notificări legate de facturi, garanții, suport și programe de loializare.