Brand Management anunță că până în 2030 va atinge un nivel de investiții de 50 milioane de lei. Fondurile vor fi direcționate către scalare, digitalizarea companiei și consolidarea rețelelor de publicitate indoor. În 2025, compania își va concentra eforturile pe digitalizarea operațiunilor și pe inovarea indoor advertisingului, pentru a răspunde cerințelor pieței în schimbare.
„Astăzi, indoor advertisingul este un canal de comunicare familiar pentru majoritatea românilor și mai mult de 90% dintre consumatorii din mediul urban și periurban interacționează cu reclamele expuse de noi. Acest lucru înseamnă că aproximativ 25 de milioane de persoane unice din cele trei țări au văzut deja reclamele implementate de noi”, a declarat Georgian Drăghici, Commercial Director, Brand Management.
În cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investiții totale de 25 milioane de lei. Aproximativ 11,5 milioane de lei au fost alocate scalării de până acum a afacerii. Alte investiții au vizat inovația și calitatea suporturilor publicitare (3,25 milioane de lei), logistica (4 milioane de lei), digitalizarea operațiunilor (3 milioane de lei) și realizarea de studii de piață (1,25 milioane de lei). Totodată, compania a investit 750.000 de lei în energie regenerabilă pentru birouri și optimizarea consumului energetic al suporturilor publicitare.
Compania își propune să extindă semnificativ oferta de locații publicitare, incluzând spații precum centre sportive, benzinării, hoteluri și restaurante, pe lângă malluri, hypermarketuri și clădiri de birouri. Aceste locații reprezintă puncte esențiale de contact cu consumatorii în “daily road map-ul” lor, asigurând o expunere constantă și relevantă. Publicitatea indoor, prin proximitatea față de punctele de vânzare, va continua să fie indispensabilă în strategiile de marketing ale brandurilor, mai ales în contextul avansului tehnologic și al digitalizării.
„Privind spre viitor, ne propunem să extindem oferta de expunere indoor, acoperind cât mai mult din ‘daily road map-ul’ consumatorilor. Un alt proiect strategic este dezvoltarea unui software inovator, menit să transforme modul în care campaniile offline sunt implementate. Acest instrument va simplifica accesul brandurilor la spațiile publicitare din malluri, economisind timp și bugete prin agregarea și recomandarea optimă a acestora,” a adăugat Laurențiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management.