Legrand sărbătorește 20 ani de activitate în România, pe parcursul cărora compania s-a dezvoltat constant și, totodată, a inovat pe piața locală de electrice.
Cu o cifră de afaceri de aproape 34 milioane euro și sedii în patru dintre cele mai importante centre tehnologice din țară, Legrand România celebrează un parcurs în care lansările constante, diversificarea portofoliului de produse și creșterea rețelei în teritoriu au stat la baza dezvoltării sale pe piața românească.
Pornind, în urmă cu 20 de ani, de la produse și soluții de cablare structurată, conectică și aparataj de câmp, astăzi strategia companiei vizează consolidarea poziției de lider în infrastructura electrică și digitală, cu un accent puternic pe soluțiile „smart” și „green”.
Produsele Legrand pentru consumatorii finali sunt disponibile atât în marile lanțuri de retail din segmentul DIY și în oferta magazinelor online, cât și prin intermediul partenerilor și a firmelor de electrice locale.
„Suntem recunoscători partenerilor noștri care ne-au fost alături în toți acești ani și le garantăm că profesionalismul și respectul față de angajamentele asumate împreună vor caracteriza în continuare relațiile noastre de business. De asemenea, recunoștința noastră se îndreaptă și către clienții care ne-au ales și continuă să o facă și, nu în ultimul rând, către oamenii din echipa Legrand România care au ales să creștem împreună. Mulțumim tuturor că sunteți alături de noi”, a declarat Călin Pașcalău, General Manager Legrand România.