Compania DoAds estimează în 2025 o creștere a cifrei de afaceri la 8,2 milioane de lei (1,6 milioane de euro), dublu față de anul trecut, în contextul lansării unui serviciu nou de PPC și inbound marketing și al extinderii echipei printr-un departament intern de design.
Compania a lansat astfel DoAds Plus, un nou serviciu de PPC și inbound marketing pentru antreprenori, bazat pe proceduri de administrare a campaniilor PPC și email marketing, dar și pe integrarea serviciului propriu de creare de conținut.
Comparativ cu luna septembrie 2024, cifra de afaceri a companiei DoAds a crescut în luna martie 2025 cu 69%, în timp de numărul de clienți a avansat cu 58%.
„Anul 2024 a fost unul al scalării strategice pentru DOADS. Am investit în echipă și în tehnologie. Fie că vorbim despre integrarea creativului în strategia de performanță, despre lansarea unui serviciu complet de administrare a marketingului sau despre interacțiunea directă cu publicul prin evenimente și conținut de calitate, toate aceste schimbări au avut un impact semnificativ asupra creșterii noastre. În 2025, continuăm să ne consolidăm poziția ca partener de încredere în marketingul digital, oferind soluții care nu doar generează vânzări, ci și ajută brandurile să crească sustenabil și strategic,” a declarat Vlad Niță, CEO DoAds.
Comportamentul consumatorilor români s-a schimbat pe parcursul anului 2024 și, pentru a avea rezultate și pentru a scala, antreprenorii trebuie să fie prezenți pe toate platformele relevante publicului lor țintă, dar și să aibă un conținut atractiv, care convertește, potrivit DoAds. În prezent, mai mult ca niciodată în trecut, conținutul gândit pentru avatarul de client al fiecărei companii joacă, poate, cel mai important rol.
Anul 2024 a fost unul de transformare și consolidare pentru DoAds, iar creșterea accelerată a companiei a fost determinată de mai mulți factori strategici. Printre cele mai importante decizii care au contribuit la această evoluție se numără extinderea echipei printr-un departament intern de design, lansarea DoAds Plus ca un serviciu integrat de administrare a marketingului, participarea activă la evenimente de industrie și o strategie de conținut mult mai atractivă și vizuală.
DoAds a creat un nou departament de design intern
Compania DoAds a înființat astfel un departament de design intern și l-a cooptat pe Robert Neacsu ca Head of Design, un specialist cu peste 10 ani de experiență în agenții și startup-uri, care a pus bazele unei echipe specializate în creație vizuală.
Prin acest departament, agenția oferă materiale promoționale optimizate atât pentru reclame, cât și pentru construirea unei identități vizuale pentru fiecare magazin online. Creativul nu mai este doar un element de suport, ci o componentă strategică a campaniilor noastre de marketing.
Administrare completă a marketingului digital înseamnă că DoAds integrează strategii pentru Facebook Ads, Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, email marketing și conținut vizual, optimizând procesele în timp real.
Un alt factor major care a contribuit la creșterea DoAds în 2024 a fost evoluția strategiei de conținut și publicitate. Agenția a investit mai mult în vizualuri premium, video-uri de impact și campanii de marketing mai creative, ceea ce a dus la un engagement mai mare și la o prezență mai puternică în piață.
Cu ce probleme se confruntă afacerile din e-commerce în 2025
În 2024, afacerile din e-commerce s-au confruntat cu mai multe provocări în ceea ce privește marketingul digital și creșterea sustenabilă. Printre cele mai frecvente nevoi identificate se numără lipsa unui sistem unitar de administrare a marketingului, necesitatea unui conținut vizual de calitate, utilizarea AI și automatizării pentru o experiență mai relevantă pentru clienți și o strategie de comunicare personalizată, care să diferențieze brandurile într-o piață competitivă.
Multe companii gestionau separat diferite canale de promovare (Facebook Ads, Google Ads, email marketing etc.), fără o strategie coerentă care să le unească într-un plan unitar. Acest lucru ducea la fragmentare, bugete irosite și campanii care nu funcționau împreună pentru obiective comune.
Un obstacol major a fost faptul că multe branduri nu dispuneau de materiale vizuale care să le susțină campaniile de marketing. Fără creativuri optimizate, reclamele aveau rezultate slabe, iar comunicarea de brand era incoerentă sau neatractivă pentru consumatori.
Adoptarea AI pentru optimizarea conversiilor și experienței utilizatorilor
AI și automatizarea au devenit esențiale pentru creșterea eficienței în e-commerce și mulți clienți au început să caute activ solutii in acest sens. Unii clienti au început să implementeze chatbot-uri inteligente pentru a răspunde instantaneu la întrebările clienților și a reduce pierderile din procesul de achiziție și rezultatele încep să fie vizibile. De asemenea, DoAds observă o nevoie tot mai mare pentru website dinamice, care își adaptează conținutul în funcție de fiecare utilizator în parte (istoric de navigare, preferințe, locație).
Într-un mediu competitiv, companiile au avut nevoie de metode prin care să se diferențieze. Personalizarea mesajelor, a website-urilor, a creativelor și a ofertelor a devenit o prioritate, deoarece consumatorii răspund mai bine la conținut relevant, adaptat intereselor și comportamentului lor. Brandurile au căutat soluții pentru a-și face reclamele mai relevante și pentru a oferi experiențe online personalizate, care să atragă și să fidelizeze clienții.