VTEX (NYSE: VTEX), platforma completă și composabilă de comerț digital pentru branduri și retaileri B2C și B2B de top, anunță lansarea unei colaborări globale cu campionii Premier League Manchester City, devenind partenerul oficial al clubului pentru operațiunile de comerț digital.
VTEX, cu birou inclusiv în România, va oferi suport Manchester City în îmbunătățirea și eficientizarea operațiunilor sale globale de comerț digital. Parteneriatul își propune să creeze o experiență intuitivă și fără întreruperi pentru fani – fie online, fie pe mobil – printr-un proces de plată integrat al comenzilor, care îi aduce pe aceștia mai aproape de club. Fanii vor putea astfel să finalizeze simplu și rapid orice comandă cu produsele și experiențele Manchester.
Această strategie reflectă o tendință tot mai accentuată în industria fotbalului, prin care cluburile își concentrează eforturile pe dezvoltarea experiențelor digitale, în special în zona de vânzări de produse. Având în vedere bazele extinse de fani la nivel global și direcția clară spre digitalizare, majoritatea achizițiilor se realizează astăzi prin intermediul platformelor online ale cluburilor, în detrimentul cumpărăturilor fizice din magazinele tradiționale.
„Suntem mândri să colaborăm cu VTEX în consolidarea poziției noastre prin implementarea unor tehnologii de ultimă generație,” a declarat Greg Swimer, Chief Technology Officer la City Football Group. „Așteptăm cu nerăbdare să valorificăm tehnologiile avansate oferite de VTEX pentru a integra și mai bine experiențele de cumpărare ale fanilor și pentru a aduce noi posibilități operațiunilor noastre de comerț la nivel global.”
Ca parte a acordului, VTEX va beneficia și de vizibilitate de brand pe canalele de social media ale Manchester City, precum și în interiorul Etihad Stadium, prin publicitate afișată în incinta stadionului.
„Parteneriatul nostru cu Manchester City reprezintă un punct de cotitură în modul în care echipele sportive se conectează cu comunitățile lor globale, prin comerț unificat și fluid, care oferă multiple oportunități de implicare a fanilor,” a declarat Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer la VTEX. „Colaborarea noastră este dedicată transformării experienței fanilor, prin interacțiuni continue atât pe stadion, cât și din orice colț al lumii, care le permit să se apropie și mai mult de echipă.”
Parteneriatul reflectă angajamentul ambelor organizații față de inovație și de crearea unor experiențe digitale mai relevante pentru fani. Acest nou capitol consolidează viziunea VTEX de a sprijini brandurile globale prin soluții de comerț digital agile și scalabile, care nu doar stimulează creșterea afacerii, ci și inspiră conexiuni mai profunde cu publicul — atât pe teren, cât și în afara lui.