Huawei a deschis insula de service din Huawei Experience Store, magazin situat în Băneasa Shopping City București, pe data de 01 Februarie 2021. Aceasta a fost special concepută pentru utilizatorii Huawei care tranzitează centrul comercial sau locuiesc în zona de nord a orașului, pentru a le oferi mai multă accesibilitate în ceea ce privește serviciile comapniei sau reparațiile de produse.
Serviciile din cadrul noului spațiu Huawei din Băneasa Shopping City vin în întâmpinarea nevoilor consumatorilor în materie de reparații pe loc și asigură o experiență de service rapidă și eficientă pentru produsele din toate categoriile, precum smartphone-uri, tablete, ceasuri inteligente și wearables.
„Cu ocazia deschiderii acestui nou service, iubitorii de produse Huawei vor beneficia de serviciul de reparații pe loc la o gamă largă de produse, dar și de oferte speciale recurente în ultimele zile de miercuri, joi și vineri ale fiecărei luni”, declară Zhao Zhong Yi, Consumer Service Director, Huawei Consumer Business Group România. „Timpul mediu de reparație este foarte scurt, de aproximativ o oră, excepție făcând laptopurile care prezintă un grad ridicat de complexitate și implicit o durată de timp mai mare”, continuă acesta.
Huawei face demersuri constante pentru a le oferi consumatorilor experiențe de utilizare cât mai plăcute și accesibile, astfel că toți cei care vizitează noul spațiu din Huawei Experience Store în ultimele zile de miercuri, joi sau vineri din lună pot beneficia de manoperă gratuită, dar și de schimbarea gratuită a foliei de protecțiea ecranului pentru anumite modele de telefoane Huawei (lista modelelor disponibila aici).
De asemenea, pe parcursul campaniei Huawei Happy Week, care are loc în intervalul 15-21 al fiecărei luni, consumatorii vor avea parte de prețuri speciale, în plus față de ofertele disponibile în noul service. Spre exemplu, în cadrul ediției de ianuarie a campaniei Huawei Happy Week, utilizatorii se pot bucura de prețuri cu până la 40% mai mici pentru dispozitivele de ultimă generație din categoriile PC și tablete, smartphone, wearables, audio și accesorii.
Echipa de tehnicieni alocată insulei va putea prelua solicitări de service diverse, atât în ceea ce privește defecțiuni uzuale legate de display, microfon, semnal, dar și oferi răspunsuri avizate la întrebările utilizatorilor privind alte modalități de funcționare a dispozitivelor.