Servicii Profesionale — February 12, 2021 at 4:20 pm

Tendințe pe piața evenimentelor corporate

by

Un nou model de organizare a evenimentelor s-a conturat anul trecut în contextul pandemiei de coronavirus, iar ca tendințe se preconizează consolidarea sistemului online sau hibrid, în regim de televiziune interactivă, susțin specialiștii din industria de profil. Tehnologia și interacțiunea umană își dau mâna pentru experiențe inedite oferite participanților, în completarea platformelor convenționale.

simulare.conceptDupă un an 2020 marcat de diverse tatonări și experimente pe această piață, trendurile se definesc pentru anul în curs, în care se impune acest nou model de business, marcat de tehnologii creative. Astfel, formatul evenimentelor pentru 2021 este de televiziune online interactivă, în care componenta high-tech și creativitatea fac diferența dintre un eveniment memorabil și unul modest.

„Companiile care organizează evenimente corporate online sau hibrid vor alege să comunice tot mai mult prin intermediul unor canale profesioniste, similare platformelor de televiziune”, explică specialiștii Marcom Hub.

„Dacă în evenimentele pre-pandemice liniile mari din buget mergeau spre scene enorme, lumini, strălucire, ambalaj, acum acest «zgomot» a dispărut și rămâne ce este relevant. Valoarea reală e în conținut. Am observat că funcționează conținutul short&sweet, quiz-uri și jocuri, formate de talk-show în care informația e împărțită în calupuri ușor de asimilat. Intervențiile scurte ale unor personalități de interes pentru cultura organizațională surprind participanții”, declară Ana Rădulescu – Tech Experience Designer, Marcom Hub.

Aceste formate sunt eficiente și pentru acțiunile de comunicare internă ale companiilor, căci rezultatele sunt interpretate mai ușor, interacțiunile participanților cu activările virtuale sunt măsurate în timp real, iar feedback-ul se ia spontan, în chat. Toate aceste lucruri contribuie la îmbunătățirea relației dintre companie și angajat. Astăzi, pe parcursul unei zile pline de ședințe poți împărți pauza cu un renumit speaker inspirațional sau cu un celebru artist român. Aceste surprize oferite de companii ajută angajații sau partenerii de business să descopere un fenomen nou, puternic interactiv, care ajută la combaterea alienării sociale. Tehnologia ne apropie, în ciuda izolării, explică experții.

„Companiile au ales, cu fiecare experiență, să vină în studio și să derulăm evenimente în regim de televiziune interactivă. Studioul se personalizează rapid, în formula de branding potrivită”, explică Dragoș Bălan, fondator Marcom Hub. Potrivit lui, într-un an sau doi normalul va presupune multe integrări de soluții virtuale, ceea ce înseamnă că investițiile de acum sunt un bun exercițiu pentru viitor.

Marcom Hub încurajează companiile să se alăture și să exploreze tehnologiile creative în 2021 pentru a-și atinge cu inspirație digitală rezultatele.