Inventatorii IBM au patentat o tehnică de combinare a Big Data din cadrul unor servicii distribuite de cloud, cu date stocate în sistemele IT locale pentru a obţine noi perspective care permit companiilor de afaceri să devină mult mai eficiente şi să ajute concret clienţii.
Invenţia de cloud computing, pentru care IBM a primit brevetul oferă o metodă pentru dezvoltarea unui nou tip de aplicaţii enterprise care combină stocarea locală a datelor rezultate din procesele de business din cadrul unei companii, cu volumele mari de date stocate în cloud. Această abordare va facilita gestionarea operaţiunilor de business şi va oferi noi perspective prin accesarea, integrarea şi analizarea datelor – indiferent de locul în care sunt stocate.
De exemplu, un retailer poate utiliza invenţia IBM pentru a accesa independent înregistrările privind vânzările, fiind capabil să identifice obiceiurile de cumpărături, în timp ce sunt combinate date din multiple servicii de cloud – calificative online şi review-uri. Această abordare unificată va permite companiilor să ofere cupoane, oferte şi promoţii personalizate prin intermediul campaniilor de marketing pe o gamă extinsă de canale de vânzare. Toate acestea, împreună cu abilitatea de modificare a campaniilor în timp real.
În timp ce o varietate de date business sunt stocate în sistemele proprii, Chief Marketing Officers (CMOs), managerii de achiziţii şi vânzări, precum şi alţi lideri de business se bazează din ce în ce mai mult pe serviciile de cloud pentru a accesa informaţiile aflate în schimbare, cu scopul de a atrage clienţii care achiziţionează produse prin intermediul dispozitvelor mobile, social networks şi alte unelte de colaborare. Pentru a putea fi efectiv conectaţi cu utilizatorii de dispozitive mobile, afacerile trebuie să fie capabile să comute între sistemele IT din cloud şi cele locale pentru a putea obţine şi compara perspectivele din surse multiple.
Cloud-ul a devenit omniprezent – este folosit de la modul în care ascultăm muzică, la modul de streaming instantaneu al filmelor de pe iPad. Toate aceste lucruri sunt executate uşor şi rapid la cererea consumatorului, fiind oferite prin cloud.
IBM lucrează cu clienţii pentru a transforma procesele de business şi industriile. Oraşe, guverne, furnizori de servicii medicale, bănci, companii de telecomunicaţii, producători, etc se îndreaptă către aplicaţii şi analize cloud pentru a putea susţine serviciile inovatoare, mai ales în domeniul marketingului, al comerţului, al operaţiunilor şi al celui de colaborare.