Orange simplifică portofoliul de oferte și le aduce clienților PrePay patru opțiuni cu mai mult trafic de internet inclus, astfel încât aceștia să se bucure de conținutul online preferat. Clienții PrePay au la dispoziție o ofertă simplificată cu patru opțiuni cu minute de 5, 6, 8 și 10 euro care au corespondent în date, putând alege oricând ce resurse doresc să utilizeze. În plus, odată cu introducerea noului portofoliu de oferte, clienții Orange PrePay au posibilitatea de a reporta resursele de date neconsumate într-o lună, pentru a fi utilizate în luna următoare. Reportarea se poate realiza prin activarea unei opțiuni direct de către utilizatori, fără acțiuni suplimentare sau costuri adiționale.
Activarea opțiunii se poate face prin Self Care -*100#, prin Contul meu Orange, SMS, prin apel către numărul dedicat sau Online, accesând – orange.ro/prepay. Schimbarea unei opțiuni de voce cu una de internet se face prin SMS la 321 cu textul specific opțiunii alese. Utilizatorii care aleg să activeze o opțiune online vor primi trafic dublu de internet.
„În contextul actual, în care alegerea unei opțiuni necesită mai mult timp decât activarea ei, am dezvoltat o ofertă simplă care să răspundă cerințelor clienților noștri, lansând astfel noul portofoliu. Și pentru că utilizatorii cartelelor PrePay își doresc din ce în ce mai mult trafic de Internet, le oferim posibilitatea de a-și reporta resursele de date neconsumate. Aceste inovații în portofoliul PrePay au fost dezvoltate plecând de la nevoile clienților noștri, iar aceștia au ca prioritate conectivitatea.” a declarat Anca Veluda, Consumer Division Manager, Orange România.
Pentru opțiunile PrePay de 5, 6, 8 și 10 euro, traficul de date a fost dublat, iar opțiunea de 5 euro oferă, începând din această lună, de două ori mai multe minute naționale, pentru a putea ține legătura cu cei dragi.