Luând în considerare noua realitate a muncii generată de pandemia sanitară, producătorul japonez de soluţii de tipărire Brother a lansat recent în România o nouă gamă de imprimante inkjet multifuncţionale color. Gama a fost creată pentru a oferi o imprimare rapidă la costuri reduse utilizatorilor casnici și din birouri mici, în special având în vedere extinderea fenomenului muncii de acasă.
Conform companiei, în ultimii ani, ponderea echipamentelor cu rezervor reîncărcabil de cerneală din totalul echipamentelor inkjet s-a dublat la nivel global, iar, la nivel european, creșterea a fost de peste 120%.
Noua gamă rapidă lansată de Brother face parte din seria InkBenefit Plus, cu viteze de imprimare obținute prin îmbunătățiri tehnologice: eficientizarea utilizării picăturii de cerneală și optimizarea traseului hârtiei în echipament.
Imprimantele multifuncționale InkBenefit Plus au flacoane de cerneală incluse, sunt ușor de reîncărcat și au configurații tehnice care acoperă cerințe atât simple, cât și complexe. Seria de echipamente A4 cuprinde 5 modele. Patru dintre ele sunt echipamente multifuncționale 3 în 1 care permit imprimare, copiere și scanare, iar al cincilea model, de vârf, conţine în plus și funcția de fax.
Conform celor declarate de Monica Otlacan, country manager Brother Romania, pe piaţa locală firma a înregistrat în anul 2020 o creştere de 14% faţă de anul 2019, vedetele acestei creşteri fiind tocmai echipamentele menite segmentului lucrului de acasă. Mai mult decât atât, vânzările totale de echipamente s-au dublat în ultimii trei ani.
„Ne-am propus să păstrăm acest trend”, a declarat oficialul Brother. „Ca atare, ne-am propus o creştere de minim 10% faţă de 2020. Ne vom concentra pe IMM-uri şi pe utilizatori casnici. Anul trecut am observat o creştere continuă a cererii pentru echipamente reîncărcabile. Ca procent, creşterea a fost de 128%. Estimăm clar că în perioada următoare tendinţa legată de munca de acasă va predomina şi în România pe segmentele SoHo şi IMM. De aceea, este posibil ca procentele actuale ale vânzărilor, adică echipamente laser 79% şi echipamente inkjet 16% să se modifice uşor la finele acestui an. Cert este că veniturile noastre sunt deja în proproţie de 70% generate de sectorul SMB”.