Internet/Telecom — March 28, 2021 at 2:35 pm

Platformele de automatizare a promoțiilor reduc bugetele

by

Business concept. Improving productivity, reliability and business processes. Automation conceptReduceri ale bugetelor, în condiții de creștere a ratei de succes și diminuarea considerabilă a timpului alocat se numără printre beneficiile platformelor de automatizare a campaniilor promoționale, care pot ajunge la milioane de utilizatori într-un interval foarte scurt. Una din 10 campanii promoționale este efectuată cu ajutorul unei platforme automatizate, iar raportul ar putea ajunge la 3 din 10 în următorii doi ani.

Câtă vreme o campanie automatizată reduce de 5-10 ori bugetele de marketing, aducând economii de câteva mii de euro pentru fiecare promoție, iar în plus poate fi implementată de 20-30 de ori mai rapid decât printr-un website „custom made”, tendința de dezvoltare a acestor soluții este din ce în ce mai evidentă. Acestor avantaje li se adaugă faptul că utilizarea unor platforme de automatizare a promoțiilor satisface nevoile legate de segmentarea mai precisă a publicului vizat, de gestionarea mai exactă a informațiilor, de măsurarea rezultatelor în timp real și, de oferirea unor soluții CRM, cu ajutorul cărora se realizează acțiuni de fidelizare și retenție a clienților.

Instrumentele de marketing automatizate sunt FMCG, retail, electro-it, auto, beauty, insurance, energy. Odată ce au testat  beneficiile unei platforme automatizate, clienții revin, astfel că media campaniilor per client este de 3, iar durata creării unui mecanism de promoție poate scădea cu 3 săptămâni, relevă o campanie efectuată pe 300 de website-uri.

În funcție de strategia de comunicare, se pot alege rapid și simplu mecanisme de promoții, de la a genera coduri unice pe produse, până la concursuri cu fotografii, trageri la sorți, vouchere-cadou, licitații, jocuri piramidale, trimiteri bonuri de casă și multe altele.  Din momentul în care partea de conținut și conceptul creativ sunt definitivate, site-ul de promoție cu tot ce implică mecanismul ales, poate fi gata de lansare în timp scurt, inclusiv cu integrări SMS.