Transport/Travel — June 8, 2021 at 12:59 pm

Autobid.de devine partener Moveecar pentru livrarea vehiculelor licitate direct până la ușa clientului

by

geschftsmann schaut auf computerGEFCO, lider mondial în soluții complexe pentru lanțul de aprovizionare și lider european în logistica auto, a anunțat astăzi un nou parteneriat cu Autobid.de, o platformă de licitații online de mașini second-hand premiată de expertul german în licitații Auktion & Markt AG. Moveecar, un brand GEFCO axat pe managementul vehiculelor, va dezvolta această nouă relație de afaceri.

GEFCO se bazează pe expertiza sa aprofundată pe piețele de mașini rulate și a mobilității, pentru a oferi soluții de transport optimizate, vizibilitate end-to-end și o experiența de livrare „last-mile” pe care clienții săi finali o așteaptă acum de la brandurile auto majore. Clienții pot evalua costurile și condițiile de transport încă din timpul procesului de licitație și pot rezerva transportul cu ușurință și online.

„Suntem foarte entuziasmați să lucrăm cu Autobid.de, un lider pe piața internațională a mașinilor second hand”, a comentat Frank Erhard, Directorul General al GEFCO Germania. „Împărtășim o viziune a unui serviciu de primă clasă pentru o experiență continuă a clienților și suntem foarte încântați să oferim partenerului nostru oferta noastră de one-stop shop prin Moveecar.”

Peter Lindner, membru al Consiliului de Auktion &Markt AG, a declarat: „Din punct de vedere al experienței clienților, livrarea last-mile este un pas critic în călătoria oferită clientului de licitații. Este primul contact fizic cu brandul auto după o călătorie digitală, iar majoritatea clienților noștri se așteaptă la aceeași experiență digitală – sau una chiar mai bună – față de cea pe care o primesc în alte medii de vânzare retail. Suntem încântați să răspundem acestor nevoi oferind serviciile Moveecar ale GEFCO.”

De la începutul pandemiei Covid-19, capacitatea de a oferi servicii care protejează integritatea vehiculelor, în timp ce este redus contactul fizic, a jucat un rol critic pentru experiența și încrederea clienților. Pentru a face față acestei provocări, GEFCO oferă “livrare contactless” (fără contact între șofer și clientul final) și pregătește vehiculele livrate în conformitate cu cele mai recente recomandări privind sănătatea și siguranța.