Huawei Consumer BG lansează aplicația MyHuawei, menită să ajute utilizatorii să își păstreze în siguranță cele mai importante date de pe dispozitivul lor într-un singur loc. Aplicația facilitează colectarea tuturor informațiilor de pe dispozitivul Huawei într-un singur loc, oferindu-i consumatorului acces rapid și ușor la e-shop-ul Huawei, servicii și informații despre membri sau comunitate. Datorită aplicației MyHuawei, clienții pot economisi timp și pot obține informații utile rapid și ușor.
Totodată, Huawei a lansat Huawei Service Festival, o inițiativă menită să extindă durata de viață a smartphone-urilor, prioritizând satisfacția clienților pe toata perioada folosirii unui dispozitiv Huawei, nu numai la achiziția acestora.
Astfel, în perioada 26 iulie – 31 august 2021, clienții pot vizita unul dintre centrele de service autorizate sau un magazin selectat, pentru a folosi cupoanele și pentru a beneficia astfel de avantajele Huawei Service Festival. Datorită cupoanelor speciale, clienții vor putea profita de o extindere gratuită a garanției timp de 180 de zile, se vor putea bucura de reduceri până la 50% la piesele de schimb și de reduceri substațiale, de 50% la foliile de protecție. Conectându-se la aplicația MyHuawei, utilizatorii vor putea găsi cu ușurință toate cupoanele în pagina de asistență: https://consumer.huawei.com/ro/support/huawei-service-festival/
„La Huawei, punem nevoile consumatorilor noștri pe primul plan. Pentru a le îndeplini așteptările și a le oferi servicii îmbunătățite, le prezentăm clienților noștri o nouă campanie de oferte – Huawei Service Festival care include o prelungire gratuită a garanției de 180 de zile și reduceri de până la 50% la piesele de schimb. Huawei Service Festival se adresează tuturor smartphone-urilor aflate în garanție , dar și noilor clienți care vor achiziționa produse Huawei în perioada campaniei”, a declarat Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer BG România.
Posibilități nelimitate cu aplicația MyHuawei
Procesul de achiziționare a unui nou smartphone și luarea unei decizii în acest sens înseamnă navigare prin pagini de date care ar putea fi irelevante sau prin recenzii incomplete. La final, consumatorii pot fi chiar mai confuzi decât în primă fază. Totul se schimbă cu lansarea aplicației MyHuawei, o aplicație multifuncțională care sprijină consumatorul în orice problemă în materie de produse.
Tot ce are utilizatorul nevoie, într-un singur loc
Primul lucru pe care utilizatorul îl întâlnește în aplicația MyHuawei este pagina de pornire cu cele mai recente știri și activități de la Huawei. În tab-ul Comunitate utilizatorii pot accesa cu ușurintă Comunitatea Huawei, unde pot interacționa cu alți utilizatori și fani Huawei, pot discuta despre produse, aplicații, funcții și ce mai este nou, pot participa la concursuri sau își pot împărtăși fotografiile preferate cu restul membrilor comunității. În aplicație există și o pagină de asistență dedicată, cu toate informațiile despre dispozitive, diagnosticare inteligentă, informații despre service, depanare, activități de service, beneficii și multe altele. Utilizatorii au parte și de un tab personal numit Me, unde sunt păstrate toate datele și conținutul aplicațiilor într-un singur loc pentru confortul utilizatorului. Toate datele importante, într-o singură aplicație. Aplicația MyHuawei oferă o mulțime de beneficii cu ajutorul cărora clienții pot rămâne mereu informați.
Cum obțin utilizatorii aplicația MyHuawei
Cel mai ușor mod de a începe o călătorie Huawei mai inteligentă este actualizarea aplicației Support la noua aplicație MyHuawei. Pe lângă respectarea instrucțiunilor din aplicația Support (Asistență), clienții pot trece la aplicația MyHuawei din AppGallery în două moduri simple.
În primul rând, prin actualizarea automată din AppGallery. Dacă funcția „Actualizare automată a aplicațiilor” din AppGallery a fost activată, aplicația Support (Asistență) va fi actualizată la MyHuawei imediat ce noua aplicație este disponibilă. A doua variantă este actualizarea manuală, ce permite instalarea celei mai recente aplicații MyHuawei, prin căutarea aplicației Support în AppGallery și atingerea butonului de „Actualizare”.
După actualizare, noua aplicație MyHuawei va apărea cu noul nume și cu iconița originală a aplicației Support (Asistență). Pentru ca utilizatorii să găsească rapid serviciile de care au nevoie, Huawei va păstra o perioadă iconița aplicației Support (Asistență).
Huawei Service Festival și garanție extinsă
Nu toți utilizatorii se gândesc la garanție până nu e necesară. Aceasta oferă liniște sufletească deoarece acoperă numeroase probleme care ar putea apărea pe durata de viață a unui smartphone.
Toți utilizatorii de smartphone-uri Huawei, al căror dispozitiv este încă în garanție, pot înregistra ID-ul Huawei pentru a deveni eligibili pentru o prelungire gratuită a garanției cu 180 de zile. Utilizatorii pot verifica modelele dispozitivelor participante la Huawei Service Festival aici: https://consumer.huawei.com/ro/support/huawei-service-festival/
(Re)construirea unui telefon
Pentru mulți utilizatori spargerea ecranului unui telefon sau a unei tablete poate însemna sfârșitul lumii. Însă, Huawei vine în ajutorul acestora pentru a spori cu ușurință longevitatea dispozitivelor.
Cu Huawei Service Festival, clienții pot obține o reducere de până la 50% la piesele de schimb cum ar fi ecranul sau placa de bază și un preț unic la înlocuirea bateriei. Această ofertă este valabilă chiar și fără garanție.
Prelungirea vieții unui telefon
Durata de viață a multor produse este foarte scurtă și, uneori, sunt mai ușor de înlocuit decât de reparat. Prin intermediul Huawei Service Festival, clienții pot transforma smartphone-ul sau tableta defectă într-un produs care funcționează și arată ca nou. Huawei își dorește ca utilizatorii să poată folosi telefoanele și tabletele mult timp și extinde această ofertă chiar și la dispozitivele cărora le-a expirat garanția.
Mai mult ajutor disponibil pe smartphone
Odată cu introducerea aplicației MyHuawei, clienții pot beneficia nu numai de asistență hardware, ci și de răspunsuri rapide la întrebări.
Tot ce trebuie să facă este să meargă la tab-ul de asistență, unde au la dispoziție toate informațiile de care au nevoie. Acolo pot fi găsite toate subiectele utile cum ar fi: informații despre dispozitiv și servicii, diagnosticare rapidă, beneficii și multe altele.