Payten, parte a ASEE Group (Asseco Group), lider în soluții de plată, continuând extinderea, face o altă investiție strategică în eCommerce prin unirea forțelor cu liderul local în servicii și soluții software dedicate comerțului electronic, ContentSpeed. În calitate de acționari majoritari, Payten și ContentSpeed vor accelera dezvoltarea soluțiilor existente dar și noi servicii dedicate comercianților online din România și regiunea SEE.
Înființată în 2003, ContentSpeed a fost un deschizător de drumuri în comerțul electronic autohton și continuă să seteze noi standarde în industrie. Abilitatea de a fi mereu aliniați cu cerințele pieței și nevoile clienților au asigurat o evoluție constantă a companiei, doar în 2020 obținând o creștere de 54% YOY a veniturilor.
„Focusul companiei este de a urma și depăși tendințele din piață, crescând oferta de soluții de business prin utilizarea tehnologiilor moderne și a inovației, prin urmare, ne face o deosebită plăcere să întâmpinăm ContentSpeed în cadrul Payten Group. Împreună cu noul membru al grupului vom putea oferi clienților noștri medii și mari creștere și performanță în canalul de vânzare online devenit infrastructură critică pentru orice afacere”, a declarat Gabriel Zainea, membru al Consiliului de Administrație ASEE/Payten și Coordonator Local M&A.
„Încă de la înființarea companiei am avut viziunea că eCommerce-ul va deveni un factor important în scalarea și pregătirea afacerilor din România pentru viitor. Acest parteneriat vine ca o confirmare a eforturilor și rezultatelor companiei din ultimele două decenii. Făcând parte din Grupul Payten ne va ușura misiunea, prin accelerarea extinderii la nivel regional, ajutând jucătorii locali să-și dezvolte afacerile internațional și brandurile externe să intre în piața românească în plină expansiune”, a afirmat Radu Vîlceanu, CEO & founder ContentSpeed.
Această achiziție confirmă strategia Payten de dezvoltare continuă și diversificare a ofertei de servicii și soluții premium pentru clienții săi. Identificarea de noi oportunități și sinergii care să ducă la o creștere accelerată a fost constant o prioritate pentru Payten. ContentSpeed creează magazine online de success. Branduri de renume dar și startup-uri au ales platforma de eComerce ca infrastructură pentru canalul lor de vânzare online.
Portofoliul de clienți este format din retaileri tradiționali B2C, producători și companii de distribuție B2B din diferite industrii: FMCG, IT&C, produse cosmetice, fashion, bijuterii, pharma, librării și edituri, casă și grădină etc. În fiecare dintre aceste verticale, compania oferă funcționalități și know-how bogat care permit dezvoltarea și implementarea de soluții tehnice specifice fiecărei industrii. Serviciile de înaltă calitate au fost validate de lideri din fiecare domeniu de expertiză: Sephora, Romstal, Chicco, Fuchs, Cellini, Teilor, Herlitz-Pelikan, Professional PharmaLine, Remedium Farm, Duc Farm, MedLife, Wuerth Romania, Teraplast SA, Amigo & Intercost, Elan Trio, Nova Pan, Caparol, Nexxon, Hochland etc.