Retail / Horeca — October 7, 2021 at 12:48 pm

Flanco își continuă strategia de extindere – noi magazine în Sibiu și Roșiorii de Vede

by

Flanco își continuă strategia de expansiune eficientă, cu două noi deschideri de magazine – în Sibiu și în Roșiorii de Vede, ambele inaugurate în cele mai noi parcuri de retail ale orașelor.

dd57bebf-54fa-4689-946e-393af0ff6ae4Flanco a deschis astăzi cel de-al doilea magazin al său din Sibiu, în Prima Shopping Center, cel mai nou centru comercial situat în zona de nord a municipiului. Cu o suprafață de 650 mp, noul magazin Flanco și-a întâmpinat primii clienți cu oferte speciale și toate serviciile disponibile în celelalte magazine ale rețelei.

În urmă cu o săptămână, retailerul a inaugurat cel de-al doilea magazin al său din Roșiorii de Vede, poziționat, de asemenea, într-un parc de retail recent deschis – Funshop Park Roșiorii de Vede. Cu o suprafață de 500 mp, magazinul, la fel ca toate celelalte puncte de vânzare Flanco, oferă clienților o gamă optimizată, cu produse de foarte bună calitate și cele mai apreciate mărci.

„Parcurile de retail reprezintă o zonă de interes pentru noi, pe care am ales-o deseori, în ultimul an, pentru magazinele Flanco”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. „Tipul acesta de galerii comerciale asigură un trafic ridicat, chiar și în contextul pandemic actual, în care se impun noi restricții. Reunind, într-o zonă foarte accesibilă, magazine de primă necesitate și lanțuri de hipermarketuri recunoscute – precum Kaufland, în Prima Shopping Center din Sibiu, ori Lidl, în Funshop Park Roșiorii de Vede, reușesc să câștige rapid interesul cumpărătorilor, deci și pe al nostru.”

Investiția în cele două magazine s-a ridicat la o valoare de aproximativ 2.000.000 lei. Odată cu deschiderea celor două noi locații, 35 de persoane s-au alăturat echipei Flanco.

Flanco își continuă strategia de a-și extinde rețeaua fizică în locații cu trafic intens, fie că este vorba despre mall-uri, galerii comerciale sau zone stradale, urmărind îndeaproape comportamentul și preferințele clienților săi. „Bineînțeles că au existat și situații în care am preferat centre comerciale sau zone stradale – piața este foarte volatilă, iar obișnuințele de consum diferă foarte mult de la orașele mici la cele mai mari, de la o zonă a țării la alta și chiar de la o lună la alta. Singura constantă este adaptarea”, explică Dragoș Sîrbu.

Strategia de expansiune a retailerului ajunge și peste granițe, Flanco planificând, pentru anul 2022, să lanseze un magazin online și pe piața ungară.

Toate cele 158 de magazine din rețeaua Flanco, aflate în 112 orașe ale țării, oferă clienților servicii de finanțare avantajoase, precum cumpărături cu carduri de credit cu până la 40 de rate fără dobândă sau cumpărături în rate, direct în magazin, fără adeverințe.

Totodată, serviciul de “Livrare și verificare produs direct în magazin” este disponibil în toată țara, oferind cumpărătorilor transport gratuit și posibilitatea de a verifica în magazin, împreună cu un consultant, produsul comandat online.