Aplicatia de help-desk este folosita in procesul de sesizare si remediere a tuturor disfunctionalitatilor ce impiedica desfasurarea activitatii in parametri normali, incepand cu problemele administrative si incheind cu cele legate de infrastructura si comunicatii. Totul functioneaza unitar si centralizat.
Un alt avantaj important este legat de managementul de SLA, care a fost implementat în noua aplicație. Soluția permite trimiterea de notificări la fiecare depășire a termenelor și oferă acces la rapoarte complete referitoare la incidentele apărute.
Cresteti eficienta, oferind rapid raspunsuri angajatilor prin utilizarea un serviciu de suport pentru aplicatiile specifice companiei si asigurati integrarea rapida a noilor angajati prin oferirea suportului initial necesar asimilarii rapide a informatiilor.
Cu cat marimea companiei creste, cu atat componenta help-desk capata o mai mare importanta. Deoarece nu toti utilizatorii sunt in masura sa gestioneze corect o problema aparuta, indiferent de tipul acesteia, atunci cand un sistem IT nu functioneaza sau este afectat, un utilizator nu lucreaza si productivitatea este afectata.
Expert Software a dezvoltat aceasta aplicatie chiar din nevoia de a asigura un suport de calitate clientilor.
Fiecare sesizare este inregistrata intr-un sistem electronic care asigura:
- Documentarea completa a intregului proces de suport tehnic
- Urmarirea in detaliu a situatiilor, a problemelor sesizate de utilizatori
- Urmarirea si evidenta rezolvarii problemelor semnalate
- Obtinerea de rapoarte referitoare la performanta serviciului