ALTEN România, subsidiara locală a grupului de origine franceză și una dintre cele mai importante companii de consultanță în IT și inginerie, a primit două distincții importante care atestă beneficiile și calitatea mediului de lucru oferite angajaților săi. ALTEN România figurează astfel în rândul celor mai apreciate organizații de către angajați, din Europa și din lume.
Distincția „Shining Star” a fost oferită de compania de consultanță și evaluare organizațională Inspiring Employers LLC datorită condițiilor de muncă pe care le oferă compania, precum și a politicilor interne și inițiativelor luate în sprijinul angajaților săi. La aceasta se adaugă prestigioasa certificare Great Place to Work®, obținută pentru al doilea an consecutiv, în urma unei evaluări riguroase bazate exclusiv pe informațiile oferite de angajații companiei.
În cazul primei distincții, evaluarea fost făcută pe baza a 10 aspecte organizaționale cheie: atragerea talentelor, perioada de integrare, recompensare și recunoaștere profesională, învățare și dezvoltare, dezvoltarea carierei, transparență, diversitate și incluziune, bunăstarea angajaților, responsabilitate socială și sustenabilitate corporativă, precum și dezvoltarea brand-ului de angajator. Rezultatele evaluării arată că ALTEN România se remarcă printre competitorii săi ca un angajator responsabil pe termen lung, cu valori solide și o continuă preocupare pentru a oferi condiții excelente de lucru.
Potrivit companiei Inspiring Employers LLC, „în calitate de câștigător al râvnitului premiu “Shining Star”, ALTEN România dă un exemplu prin faptul că acordă prioritate unor condiții de muncă echitabile și atractive, astfel încât angajații săi să poată lucra într-un mediu care îi încurajează și inspiră”.
A doua certificare, din partea companiei globale de cercetare Great Place to Work (GPTW), a fost acordată pentru al doilea an consecutiv și atestă continuitatea și eficiența politicilor interne orientate către angajați. În urma studiului GPTW a reieșit că angajații ALTEN au apreciat cel mai mult accesul egal la oportunități (în funcție de rasă, gen, vârstă și orientare sexuală), abilitățile și corectitudinea managementului, atmosfera incluzivă și prietenoasă de la locul de muncă, precum și sentimentul de mândrie că fac parte din organizație.
„Ne onorează aceste două noi certificări, care ne demonstrează că avem în echipă oameni implicați, pasionați de ceea ce fac și proiectele pentru care lucrează. Mai mult, ne arată că suntem pe drumul cel bun prin politicile interne aplicate până în prezent și ne încurajează să continuăm în aceeași direcție. Cele mai mari investiții făcute anul acesta de către ALTEN au fost orientate către dezvoltarea angajaților noștri. Și iată că rezultatele se văd, nu doar prin aceste premii, ci mai ales prin faptul că angajații aleg să rămână alături de noi și că ne transmit constant feedback astfel încât să construim împreună cel mai bun mediu de lucru”, declară Adrian Nicolae, director executiv ALTEN România.
Echipa de specialiști ALTEN România se implică în proiecte de dezvoltare software, analiză de business, business intelligence (BI), project management, suport tehnic, inginerie auto sau hardware design. De la începutul pandemiei Covid-19, compania a depus eforturi susținute pentru a adapta toate sistemele astfel încât o mare parte din personal să-și poate desfășura activitatea de acasă.