Oracle și Red Bull Racing și-au consolidat parteneriatul și prezintă noul nume al echipei, Oracle Red Bull Racing, precum și noua mașină a echipei pentru sezonul următor, RB18. Pornind de la succesul înregistrat anul trecut în Campionatul piloților de F1, sezonul 2022 al echipei va prezenta o utilizare extinsă a Oracle Cloud în cele mai importante domenii de activitate, inclusiv strategia de cursă bazată pe analiză, dezvoltarea optimizată a motoarelor, antrenamentul piloților bazat pe inteligență artificială și învățare automatizată și o experiență personalizată pentru fani.
„Oracle Cloud ne-a permis să luăm decizii în ziua cursei, care l-au ajutat pe Max Verstappen să câștige Campionatul piloților din 2021″, a declarat Christian Horner, director și CEO al echipei Oracle Red Bull Racing. „Descoperirea și reacția rapidă la oportunități sunt cruciale pentru succesul nostru pe pistă și în afara ei, iar Oracle este parte integrantă în acest efort. Fiecare element al performanței noastre este condus de analiza datelor. Faptul că Oracle este partenerul nostru asociat arată încrederea pe care o avem în expertiza și capacitatea lor de a oferi un adevărat avantaj competitiv.”
Profitând de Oracle Cloud Infrastructure (OCI) în timpul campionatului din sezonul trecut, echipa a mărit de 1.000 de ori numărul de simulări efectuate pentru a îmbunătăți acuratețea predicțiilor și procesul de luare a deciziilor. În plus, au accelerat viteza de simulare de 10 ori, ceea ce le-a oferit strategilor de cursă mai mult timp pentru a lua decizia corectă. La fel de important, OCI a redus în mod semnificativ costul miliardelor de simulări, permițând echipei să îmbunătățească în mod rentabil performanța pe pistă, ceea ce este esențial pentru a avea succes în conformitate cu reglementările stricte privind cheltuielile din F1.
În acest sezon, OCI va permite echipei Oracle Red Bull Racing Team să extindă volumul și varietatea de date pe care le analizează și să crească viteza de execuție a simulărilor pentru a prezice mai bine tacticile care vor duce la podium.
Împreună cu inițiativele sale inovatoare de pe circuit, Oracle Red Bull Racing va continua să ofere o experiență excepțională fanilor săi din întreaga lume. În sezonul trecut, Oracle și Red Bull Racing au lansat o platformă de fidelizare a fanilor, prima de acest fel, susținută de OCI – The Red Bull Racing Paddock – pentru a aduce entuziasmul F1 fanilor din întreaga lume. De la lansarea The Paddock, Red Bull Racing a înregistrat o creștere de peste 9 ori a numărului de înscrieri ale membrilor. Noua linie de comunicare directă între fani și echipă a creat o implicare remarcabilă, fanii înregistrați trimițând mii de întrebări echipei și răscumpărând 35.000 de recompense digitale. În 2022, Oracle Red Bull Racing va încorpora noi caracteristici și capabilități, inclusiv posibilitatea de a crea conținut generat de utilizatori, pentru a aduce un nivel și mai profund de personalizare pentru fani.
„Prezența Oracle, una dintre cele mai mari companii de tehnologie cloud din lume, în calitate de partener asociat, nu numai că semnalează o încredere uriașă în capacitatea Red Bull Racing de a conduce cursa tehnologică pe circuit, ci ne va permite, de asemenea, să ne ducem mai departe ambițiile noastre de implicare a fanilor, un principiu de bază al strategiei noastre de marketing”, a declarat Oliver Hughes, director de marketing, Oracle Red Bull Racing. „Vrem să luăm fanii cu noi în călătoria noastră competitivă în F1, punându-i în centrul acțiunii de curse, iar inovația și tehnologia de clasă mondială a Oracle ne vor ajuta să atingem acest obiectiv.”
„Red Bull Racing a fost mai dedicată decât orice altă echipă de Formula 1 în ceea ce privește utilizarea tehnologiei pentru a obține un avantaj, iar acest lucru dă roade”, a declarat Ariel Kelman, vicepreședinte executiv și director de marketing al Oracle. „Angajamentul nostru față de acest parteneriat reflectă convingerea noastră că OCI este o armă strategică în ziua cursei, ajută la crearea celei mai interesante experiențe pentru fanii din sport și poate defini viitorul F1. Oracle Red Bull Racing este, și va continua să fie, cea mai avangardistă și inovatoare echipă de F1 din lume.”
OCI alimentează dezvoltarea motoarelor, pregătirea șoferilor și echipa Esports
Oracle colaborează cu Red Bull Powertrains pentru a dezvolta următoarea generație de motoare de Formula 1, care va debuta în 2026, Red Bull Racing devenind unul dintre cei patru producători care furnizează motoare pentru Formula 1. Red Bull Powertrains folosește OCI pentru a optimiza modelarea camerei de combustie a noului său motor pentru a reduce costurile, îmbunătățind în același timp rezultatele.
Red Bull Advanced Technologies și Oracle au încheiat, de asemenea, un parteneriat pentru a contribui la dezvoltarea următoarei generații de piloți de clasă mondială. Prin intermediul proiectelor care aplică inteligența artificială și învățarea automată, piloții juniori ai Red Bull vor înțelege mai bine modul în care datele le pot informa și le pot ajusta stilul de condus pentru a reduce timpii pe tur.
Oracle Red Bull Racing Esports marchează evoluția unui parteneriat în una dintre industriile sportive cu cea mai rapidă creștere din lume, esports. Luând exemplul omologului său din lumea reală, echipa va folosi analize alimentate de OCI pentru a optimiza configurarea mașinii, pentru a îmbunătăți strategia de cursă și pentru a le oferi piloților săi un antrenament care îi poate ajuta să înregistreze în mod constant timpii ideali pe orice circuit virtual, în orice condiții meteo simulate.
Sezonul 2022 al Formulei 1 începe pe 18-20 martie cu Marele Premiu Gulf Air Bahrain din Bahrain.