OPPO, lider global în tehnologie, anunță astăzi că smartphone-urile Find X5 Pro, Reno7 5G, Reno6 Pro și Reno6 5G vândute prin canalele oficiale din România beneficiază de o garanție standard de trei ani, confirmare a strategiei care se axează pe fiabilitatea produselor sale.
„Suntem primul producător din segmentul nostru de tehnologie care aduce în România garanția standard de trei ani, o declarație de incredere pentru fiabilitatea produselor noastre și de responsabilitate față de utilizatori. De acum, utilizatorii care cumpără smartphone-uri OPPO din România au liniștea de a folosi terminalele pentru o perioada mai lungă, știind că acestea sunt acoperite de o garanție extinsă, sau de a le oferi cu toata încrederea altor prieteni sau membri al familiei, în momentul în care fac un upgrade la un alt smartphone”, a declarat Cosmin Moldovan, National Sales Director OPPO in cadrul Green Leaves Technical.
OPPO consideră că producerea de smartphone-uri de înaltă calitate este cea mai bună modalitate de a câștiga loialitatea consumatorilor și a implementat controale riguroase de calitate în întreaga organizație.
Procedurile, testele și concentrarea sporită pe durabilitate asigură că smartphone-urile OPPO vor funcționa pe parcursul mai multor cicluri de upgrade al sistemului de operare.
OPPO a introdus în premieră în piața românească garanția standard de trei ani în toamna anului trecut, pentru seria Reno6.