NEW TECHNOLOGY — October 25, 2022 at 4:32 pm

DRUID lansează Aplicațiile de Business Conversaționale

by

DRUID a lansat aplicațiile de business conversaționale (Conversational Business Applications sau CBA) sub forma unei platforme care se integrează cu orice sistem tehnologic existent într-o companie pentru a oferi cea mai naturală experiență angajaților și clienților.

Icon Conversational Interface. suitable for education symbol. color mate style. simple design editable. design template vector. simple illustrationAplicațiile de Business Conversaționale DRUID înseamnă îmbunătățirea abilităților tehnologice ale soluțiilor de AI conversațional de a înțelege contextul de afaceri, de a declanșa acțiuni inteligente și de a interacționa cu utilizatorii. Unul dintre cele mai semnificative beneficii este acela că un asistent virtual inteligent DRUID poate fi aplicat în orice mediu tehnologic existent, fără a le impune companiilor să-și înlocuiască investițiile anterioare, indiferent că este vorba de sisteme ERP sau CRM, implementări RPA sau alte procese digitale.

Abordarea DRUID presupune creșterea capacității acestor sisteme prin adăugarea unui strat conversațional care să le apropie de utilizatori și să le facă mai ușor de utilizat în contexte multi-canal (chat conectat, mobil, website etc.), crescând eficiența realizării task-urilor zilnice. Aplicațiile de Business Conversaționale DRUID pot fi aplicate în orice mediu tehnologic și în orice segment de activitate, oferind în același timp o platformă low-code/no-code care le permite chiar și utilizatorilor fără cunoștințe de IT extinse să construiască și să implementeze automatizări și aplicații pentru orice proces din companie. Mai mult, aceiași utilizatori pot alege din sute de configurații predefinite disponibile în biblioteca de soluții a companiei.

Începând cu DRUID 5.0 Symbiosis, clienții DRUID vor avea acces și la un nou element, numit Digital Workspaces. Astfel, utilizatorii din companie vor avea acces în camere virtuale specializate pe anumite subiecte de business, cum ar fi, spre exemplu, HR sau vânzări, unde un asistent inteligent DRUID le va oferi suport non-stop, răspunzând la întrebări, realizând task-uri, declanșând automatizări RPA, colectând și prezentând date relevante de business, sau chiar recomandând cele mai bune acțiuni viitoare.

În plus, DRUID oferă acum o suită mai cuprinzătoare de indicatori de performanță, cu peste 50 de KPI personalizabili care pot fi comandați și grupați în diferite forme pentru a oferi informații instantaneu. Platforma DRUID poate transforma milioane de interacțiuni zilnice în sute de valori, diagrame și tabele preconfigurate, reflectând rezultatele de afaceri și rentabilitatea investiției. Abilitățile de analiză le pot indica utilizatorilor sursa datelor și îi pot sprijini în luarea de decizii mai bune. În plus, tabloul de bord sugerează acțiuni și le permite utilizatorilor să identifice și să rezolve rapid și corect problemele la sursă.