În cadrul evenimentului organizat de către Microsoft România și dedicat partenerilor săi locali, compania IT Assist a fost recompensată cu premiul „Best Growth Partner 2022”. Premiul este acordat pentru partenerul Microsoft care a înregistrat cea mai mare creștere în 2022. Acest premiu certifică eforturile pe care specialiștii IT Assist le-au depus și le depun în continuare pentru susținerea companiilor românești în efortul lor de a migra către un mod de lucru flexibil și, în același timp, eficient din punct de vedere al costurilor.
Adoptarea și utilizarea serviciilor cloud constituie unul dintre obiectivele principale ale IT Assist, compania devenind partener Microsoft pe tehnologii cloud încă din anul 2015.
Pandemia și dezvoltarea serviciilor digitale fac din cloud piesa centrală a noilor experiențe digitale, tendință manifestată la nivel global. În 2022, veniturile globale din cloud sunt estimate de către analiștii Gartner la 474 de miliarde de dolari, în creștere față de 408 de miliarde de dolari în 2021, iar în următorii câțiva ani, aceștia preconizează că veniturile din cloud vor depăși veniturile non-cloud pentru cele mai importante segmente de piață IT de tip enterprise.
Premiul obținut vine în completarea celor pe care Microsoft le-a acordat IT Assist, cele mai importante fiind Microsoft Best Managed Services Provider în 2017 și Microsoft Best Partner Productivity Solutions în 2018. Suita de premii are la bază activitatea echipei de specialiști IT Assist, care a acumulat un set de peste 10 competențe Microsoft Gold în arii legate de Productivitate, Cloud, Datacenter, Surface, Business Applications, cărora li se adaugă multiple certificări pe tehnologiile Microsoft.
„Suntem deosebit de onorați de acest premiu acordat de Microsoft, unul dintre principalii noștri parteneri de tehnologie. Pe lângă eforturile depuse de membrii echipei noastre în implementările de soluții Microsoft 365 și Azure, o contribuție importantă în obținerea acestei distincții o are susținerea pe care membrii echipei locale a Microsoft ne-au acordat-o în mod constant și consistent,” a declarat Bogdan Dodu, Director General al IT Assist. „De asemenea, succesul nostru are la bază încrederea pe care clienții o acordă atât soluțiilor Microsoft, cât și relației de parteneriat construită împreună cu ei pe parcursul colaborării cu echipa noastră”, a completat Bogdan Dodu.
„Fără îndoială pandemia a accelerat ritmul în care adoptăm noile tehnologii. Dacă acum trei ani foarte puține companii intenționau să adopte modul de lucru hibrid sau cel virtual, astăzi aceste lucruri sunt adoptate de tot mai mulți utilizatori. IT Assist este un exemplu, în acest moment nu avem birouri fizice și ne bazăm exclusiv pe modul de lucru online. Acest lucru a fost o consecință a dezvoltării tehnologiilor de cloud și software ca serviciu, în speță a soluțiilor de la Microsoft implementate și de către noi” , concluzionează Mircea MITU, Founder & CTO at IT Assist.