Telekom Romania Communications
• 310.314 clienți MagentaONE pentru servicii convergente fix-mobil;
• Creștere de 2,8% pentru clienții TV față de T2 2015, ajungând la 1,461 milioane;
• Venituri de 149,5 milioane euro în T2 2016.
Telekom Romania Mobile Communications
• Venituri totale mai mari cu 4,9% față de T2 2015;
• Baza de clienți redusă cu 4,6% față de T2 2015;
• Baza de clienți business a crescut cu 5% față de T2 2015.
,,Într-un mediu provocator, Telekom Romania prezintă primele semnale de creștere, ca urmare a recentelor inițiative strategice. Pachetele integrate fix şi mobil, MagentaONE, câștigă teren constant; segmentul TV, care oferă conținut unic, este în creștere, iar îmbunătățirea rapidă a serviciilor noastre de telefonie mobilă 4G atrage noi clienți, în special pe segmentul mobil de abonamente business. Cu toate acestea, presiunea din partea unui mediu puternic concurenţial şi a altor factori a afectat rata de creștere și performanța companiei, în general. De la începutul anului, am înregistrat o creștere de 20% a acoperirii rețelei de fibră optică, ajungând la aproape 1,7 milioane de gospodării şi, în acest moment, suntem capabili să oferim cele mai avansate servicii de comunicaţii de pe piață către o bază de clienţi în continuă extindere.
Interesul mai scăzut pentru serviciile mobile este parțial compensat de preferința clienților pentru servicii integrate. Prioritatea noastră pentru următoarea perioadă este să ne concentrăm asupra valorii adăugate pe care o oferim clienților, prin creșterea gradului de disponibilitate a rețelei de fibră optică, respectiv a acoperirii 4G, prin calitatea serviciilor și simplificarea interacțiunii cu clienții”, a spus Anastasios Tzoulas, Director Financiar, Telekom Romania.