NEWS — February 1, 2023 at 1:01 pm

Omniperform: creștere cu 30% în 2022

by

Compania Omniperform a înregistrat în anul 2022 un avans de aproximativ 30% al cifrei de afaceri în comparație cu 2021, atingând aproximativ 2,8 milioane de euro.

Evoluţia înregistrată în anul 2022 s-a bazat pe creșterea adopției de inteligență artificială și pe faptul că tot mai multe companii au înțeles nevoia de investiții noi în mediul digital.

La nivel global, se observă tendința de accelerare a adoptiei inteligenței artificiale, prin faptul că apar noi tehnologii care folosesc AI pentru înțelege mai bine și pentru a răspunde activ la evoluați consumatorului – pentru a-i oferi acestuia ceea ce se așteaptă. Astfel, identificăm tehnologii care folosesc AI și analizează mai bine datele despre consumatori, generează audiențe mai bune pentru personalizare și materiale creative.

Adrian Enache CEO Omniperform „2023 este anul în care apare conștientizarea la nivel general despre evoluția și rolul Inteligenței Artificiale. Sunt doar câteva companii care au luptat pentru o mai bună experiență a consumatorului, au investit și au implicat modele sau soluții de AI pentru a atinge acest obiectiv. În acest moment, observăm cum toate departamentele de marketing conștientizează nevoia de a inova pentru a-și păstra proprii consumatori și a câștiga unii noi și caută parteneri ce le pot oferi aceste servicii în afara ofertei de servicii de advertising tradițională”, declară Adrian Enache, CEO și fondator Omniperform.

Anul 2023 aduce o etapă de maturizare a companiei Omniperform și de pregătire pentru preluarea de parteneri internaționali.

Omniperform a rulat în anul 2022 mai multe campanii B2B și B2C personalizate și a observat că firmele care au testat comunicarea personalizată s-au convins de avantajele acesteia și au renunțat la o mare parte din campaniile generice online.