Asistentul virtual Felix este soluția identificată de Auchan Retail România pentru eficientizarea și automatizarea proceselor din zona de IT helpdesk.
Felix, dezvoltat de Druid AI, a fost creat pentru a oferi ajutor angajaților Auchan Retail România în trei direcții: suport pentru business, pentru aspecte tehnice, dar și pentru zona de e-commerce.
În cele 6 luni de când a fost implementat, Felix a deschis peste 1600 de tichete, având o rată de succes de peste 98%. Cele mai multe solicitări au fost legate de suport Ecommerce.
Felix este accesibil prin intermediul unei conversații din Google Chat. Angajații Auchan trebuie doar să acceseze asistentul virtual din lista de contacte și să îl salute. Ulterior, aceștia pot prezenta în chat situația pentru care au nevoie de suport. Angajații Auchan Retail România pot ulterior să îi transmită lui Felix date specifice referitoare la situația întâmpinată în oricare din scenariile disponibile.
După 6 luni de la implementarea acestei soluții, situațiile apărute în magazine sunt identificate mai rapid și pot fi gestionate într-o manieră eficientă de către responsabili prin intermediul discuției cu Felix, direct de pe telefonul mobil. Astfel, timpii de așteptare între identificarea unei probleme și raporarea acesteia sunt reduși la minimum.