Altex, liderul pieței electro-IT din România, reia campania ”1 din 100 de cumpărători primeste toti banii inapoi” în perioada 4 – 24 mai.
Posesorii de cont client Altex și Media Galaxy vor avea 1 șansă din 100 de a obține toți banii înapoi, pentru toate achizițiile realizate, indiferent de suma cheltuită. Campania se desfășoară la nivel național, atât în magazinele fizice Altex și Media Galaxy, dar și online, pe altex.ro, mediagalaxy.ro sau în aplicația Altex.
În ediția precedentă, peste 1000 de clienți, posesori de cont Altex sau Media Galaxy, au fost desemnați câștigători și au primit valoarea integrală a tuturor cumpărăturilor realizate în perioada campaniei sub formă de vouchere. Valoarea totală a premiilor oferite de Altex și Media Galaxy a fost de peste 1.256.853 lei.
„Reluăm această campanie nu doar pentru că a fost foarte bine primită de clienții noștri dar și pentru că ne dorim să le oferim o experiență de cumpărături pozitivă, rapidă și ușoară. Achizițiile făcute de un client autentificat oferă acces la numeroase beneficii și campanii, dar mai important decât atât, toate documentele necesare, inclusiv facturi, istoricul comenzilor (atât din magazin, cât și online), retururi și garanții, sunt disponibile într-un singur loc.”, Carmen Căpitănescu, Director Marketing Altex România.
În campania , ”1 din 100 de cumpărători primește toți banii înapoi” sunt eligibile doar persoanele fizice care au cont de client, pe site sau în aplicație. Tragerea la sorti va avea loc pe 9 iunie, iar in 28 iunie, vor fi acordate voucherele clienților desemnați câștigători.
Cumpărătorii nu sunt înscriși automat în campanie, ci este nevoie ca aceștia să se autentifice în contul client și să își exprime acordul, la momentul cumpărăturilor.
Aplicația Altex și cont client
În magazinele fizice, la casele de marcat, clienții se pot autentifica prin scanarea codului QR disponibil în aplicație, astfel, cumpărăturile realizate vor fi vizibile în contul de client.
Aplicația Altex simplifică toate procesele, oferind într-un singur loc documentele necesare clienților, de la facturi, istoricul tranzacţiilor, suport clienți, 2x diferența și până la servicii de retur sau service. Prin intermediul aplicaţiei, experienţa de navigare şi cumpărături a clienţilor devine una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută.
Regulamentul campaniei și mai multe detalii sunt disponibile aici.