În condițiile în care totul în jurul nostru se digitizează, companiile de transport rutier au resimțit și ele presiunea din piață în ceea ce privește automatizarea și digitizarea activității de emitere de bilete, de gestiune și planificare eficientă a activității de transport de persoane.
În acest sens, compania Life Is Hard a realizat un proiect pentru Tabita Tour, firmă ce are ca domeniu de activitate transportul rutier, național și internațional de persoane.
La solicitarea clientului s-au analizat procesele de business, s-a făcut un audit al soluției pe care o avea în uz, iar ca rezultat al audit-ului s-au făcut o serie de recomandări de îmbunătățire a performanțelor, funcționalităților, arhitecturii și securității aplicației.
Tabita Tour a agreat toate propunerile făcute și s-a început dezvoltarea aplicației. Inițial s-a lansat o versiune cu funcționalități limitate, urmând ca, pe baza unui time-line agreat, să se adauge noi funcționalități.
S-a pornit de la analiza afacerii și a planurilor de viitor și a continuat cu analiza soluției pe care o folosea clientul la momentul respectiv, a vulnerabilităților, a infrastructurii și a proceselor de lucru. După analiză s-au scris specificațiile noii aplicații și s-a trecut la dezvoltarea ei.
Pe lângă dezvoltarea propriu-zisă a aplicației, Life is Hard a pus la dispoziția clientului și infrastructura hardware necesară, cu cele mai înalte standarde de calitate și securitate a informației.
Beneficii
După implementarea soluției propuse, a crescut numărul canalelor de vânzare, s-a observat o îmbunătățire a procesului de îmbarcare a pasagerilor, o planificare mai eficientă a rutelor și o optimizare a campaniilor de marketing derulate pentru promovarea serviciilor și a loializării clienților.
În acest moment este posibilă realizarea unei analize în timp real a business-ului care permite rapid o optimizare a lui.