Viziunea Alfa Software este să devină partenerul preferat de digitalizare pentru fiecare companie din România și să le ajute să devină „companii paperless” prin intermediul soluției noastre integrate ASiS ERP, dezvoltată și personalizată pentru piața locală.
Prin ASiS ERP susține transformarea digitală a companiilor și încurajează clienții să înțeleagă că este vorba deopotrivă de o călătorie care merită începută și de un proces care nu se întâmplă peste noapte. În etapele de tranziție, companiile devin mai întâi „paperlight” și apoi „paperless”, reducând astfel consumul de hârtie și realizând economii semnificative de eficiență.
S-a dovedit ca in medie un angajat folosește aproximativ 10.000 de coli de hârtie pe an, iar utilizarea ulterioara a acestor hârtii ( de el sau alți colegi) se traduce printr-o eficienta cu 20% mai redusă față de lucrul într-o formulă 100% digitală.
Cum ajută ASiS ERP companiile să devină paperless?
1. Oferă informații structurate
Un exemplu de beneficiu al utilizării ASiS ERP este oferirea de informații structurate și ușor de găsit. Prin introducerea datelor în baza de date a sistemului ERP, acestea devin disponibile în timp real în toate departamentele. De exemplu, înregistrarea unui concediu de odihnă pentru un angajat din departamentul de producție va actualiza automat planificarea producției, asigurând un timp de reacție instantaneu.
2. Oferă mobilitate și acces facil
ASiS ERP facilitează accesul la baza de date prin intermediul smartphone-urilor, în special prin funcționalități de validare. De exemplu, pentru utilizatorii soluției ASiS pe șantiere, pontajul sau receptia de materii prime pot fi introduse direct de pe telefonul mobil, asigurând o interacțiune simplificată cu sistemul ERP și actualizarea datelor anterioare.
3. Digitalizează și automatizează procesele
ASiS ERP permite digitalizarea datelor direct de la sursă. Prin intermediul unui portal de angajați dezvoltat în cadrul ASiS, utilizând carduri de acces și o interfață intuitivă cu butoane touch, angajații pot solicita concedii de odihnă sau adeverințe. Prin intermediul unui flux simplificat, aceste solicitări pot fi aprobate instantaneu sau respinse. În acest fel, se încurajează utilizarea serviciilor self-service.
4. Automatizează preluarea datelor externe
ASiS ERP optimizează fluxul de lucru prin automatizarea preluării datelor externe prin API-uri sau OCR-izare. De exemplu, extrasele bancare sunt preluate automat în ASiS ERP, eliminând necesitatea introducerii manuale a acestora. De asemenea, relația cu ANAF este complet automatizată în sistem, iar documentele fiscale precum E-factura, E-transportul sau Declaratia 406 sunt generate automat și trimise către Fisc.
5. Interpretează datele adunate
ASiS ERP utilizează tehnologia IoT pentru a prelua și interpreta datele de la mașini sau roboți industriali. Prin intermediul acestei funcționalități, sistemul ERP poate accesa și utiliza informațiile relevante pentru gestionarea eficientă a operațiunilor. Astfel, se elimină necesitatea intervenției umane și se asigură o interpretare precisă a datelor, contribuind la eficientizarea proceselor din companie.
6. Automatizează fluxul de documente
ASiS ERP permite configurarea unui flux de lucru pentru documentele generate de sistem, reducând intervenția umană la minimum. Accesul la documente poate fi gestionat în funcție de nivelul de autorizare, asigurând confidențialitate și securitate. De exemplu, pentru decontările intragrup, se generează automat documente înlănțuite, cum ar fi recepția pe o firmă, transferul și descărcarea de gestiune pe alta. Aceste documente se regăsesc în sistemul ERP și necesită doar validare pentru finalizare.
7. Integrează semnătura electronică
ASiS ERP facilitează procesul de semnare a documentelor prin utilizarea semnăturii electronice. Sistemul este integrat cu sisteme de semnătură electronică, permițând companiilor să beneficieze de eficiența și validitatea legală a semnăturilor electronice. În plus, ASiS ERP oferă posibilitatea utilizării semnăturii olografe pentru documentele interne, care sunt păstrate în format digital, asigurând accesibilitate și securitate.
8. Asigură securitatea datelor pe Cloud privat sau soluția Azure
ASiS ERP prioritizează securitatea datelor companiei prin stocarea acestora pe un Cloud privat sau prin utilizarea soluției Azure. Prin utilizarea unui Cloud privat, se asigură că datele sunt protejate într-un mediu controlat și securizat. De asemenea, opțiunea de a utiliza soluția pe Azure oferă beneficii suplimentare de securitate și scalabilitate. Astfel, ASiS ERP se angajează să protejeze informațiile critice ale companiei și să ofere un mediu sigur pentru gestionarea acestora.
9. Are o contribuția pentru mediul înconjurător
ASiS ERP se implică activ în reducerea utilizării hârtiei în activitatea zilnică, contribuind astfel la un mediu mai curat și la un viitor mai sustenabil pentru copiii noștri. Prin gestionarea documentelor în format digital și prin promovarea utilizării semnăturii electronice, ASiS ERP elimină dependența de hârtie și reduce impactul negativ asupra mediului înconjurător. Astfel, companiile care utilizează ASiS ERP fac un pas important în direcția protejării resurselor naturale și promovării unei practici mai ecologice.