Retail / Horeca, Securitate — May 24, 2023 at 8:44 am

Pentru a combate cele mai mari amenințări din retail, încercați o strategie holistică de securitate

by

În retail, schimbarea este constantă. Dar, odată cu orice nou progres, apare riscurile unei breșe de securitate, indiferent că este vorba de dispozitive IoT sau camere și instrumentele AI. Riscurile devin exponențiale.

cyber security, digital crime conceptPentru o securitate puternică, IT-ul trebuie să se asigure că „totul este conectat corespunzător”, conform specialiștilor. Inovația în retail este posibilă doar dacă tehnologia este sincronizată – pentru fiecare nou dispozitiv implementat, trebuie să existe o soluție de securitate. În esență, este necesară o strategie de securitate „holistică, „vizualizare în patru pereți”.

Iată de ce au nevoie liderii IT pentru o strategie holistică și tehnologia care îi poate ajuta să fie pro activi.

Cele patru componente ale strategie holistice de securitate
Furtul, crima organizată, frauda digitală și lipsa de onestitate a angajaților sunt printre cele mai mari amenințări cu care se confruntă retailul în acest moment. De multe ori, aceste amenințări sunt combinate, motiv pentru care liderii IT ar trebui să-și concentreze eforturile pe patru tactici:

1. Adoptă tehnologia AI. AI este esențială pentru instrumentele de prevenire a pierderilor, ca supravegherea video evoluată, identificarea prin frecvență radio (RFID), cititoarele de plăcuțe de înmatriculare, roboții de securitate autonomi și tehnologia de automatizare a numerarului.
2. Investiții în securitatea IoT. Dispozitivele de securitate IoT conectate sunt puncte de intrare ușoare pentru amenințările cibernetice, iar mulți retaileri uită de această posibilă amenințare.
3. Număr crescut de camere POS. Cu cât securitatea este mai ridicată la POS, cu atât retailerii pot verifica modelele de ieșire din magazin. De asemenea, pot folosi camerele pentru a analiza modul în care sunt urmate procedurile și pentru a scana punctele moarte de securitate.
4. Identificarea pierderilor prin analiza datelor. Prin detectarea avansată a anomaliilor și informații în timp real, IT-ul poate identifica unde apar pierderile. Această informație asigură că orice modificare a strategiei de securitate a unui retailer are rădăcini în decizii bazate pe date. Analiza datelor poate fi utilizată pentru detectarea pierderilor, monitorizarea angajaților, detectarea fraudelor, analiza predictivă și urmărirea lanțului de aprovizionare.

Cum să ridici IQ-ul de securitate
Construirea unei strategii de securitate holistică necesită ca liderii IT să-și ridice gradul de specializare, IQ-ul, în securitate. Aceasta înseamnă să se educe continuu cu privire la cele mai noi instrumente și să le implementeze și să le integreze cu atenție, pentru a nu diminua experiența magazinului.

Prioritizarea este cheia. Începeți cu cea mai mare zonă cu pierderi de venituri. Dacă comercianții cu amănuntul se confruntă cu pierderi la finalizarea comenzii, instalați camere POS. Dacă s-a pierdut inventarul în lanțul de aprovizionare, încercați RFID. Și dacă un retailer nu poate identifica sursa exactă, încercați analiza la scară completă a datelor cu AI pentru a localiza vulnerabilitățile.
Căutați soluții două în una. Orice tehnologie două-în-una duce la economii de costuri și timp. De exemplu, camera inteligentă din seria Cisco Meraki MV, care poate înregistra activitatea din magazin și poate servi și ca dispozitiv de securitate IoT dacă este integrată cu un model AI.