Business — June 7, 2023 at 1:55 pm

Pentru al doilea an consecutiv, TotalSoft înregistrează rate de creștere a veniturilor organice de peste 20%

by

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor în primul trimestru al anului 2023, după o creștere anuală de 26% în 2022.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, veniturile organice din primul trimestru au crescut cu aprox. 23%, fiind determinate, în principal, de soluțiile cheie din portofoliu, respectiv Charisma Financial Services, Charisma ERP și Charisma HCM. Veniturile provin în cea mai mare parte de pe piața internă, însă compania a cunoscut și o creștere semnificativă, de aprox. 35%, a veniturilor generate de afacerile externe.

Rezultatele sunt în conformitate cu așteptările companiei, pe fondul unei evoluții considerabile a nevoii de transformare digitală, resimțită acum de tot mai multe organizații. Această tendință a dus la o creștere a numărului de proiecte realizate pentru clienții existenți, care implică o serie de actualizări și adăugarea de noi funcționalități. Totodată, în această perioadă, compania și-a dezvoltat portofoliul cu noi clienți importanți.

Gorkem_Tursucu_CEO_TotalSoft„TotalSoft rămâne dedicată furnizării de soluții software de ultimă generație, care ajută companiile să prospere în era digitală. Anticipăm o creștere constantă în trimestrele următoare, întrucât ne angajăm să răspundem nevoilor în continuă evoluție ale clienților noștri”, a declarat Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.

Compania a înregistrat o creștere constantă pentru toate diviziile de business, cele mai bune rezultate în primul trimestru al acestui an fiind obținute de Charisma Financial Services, cu o creștere de aproximativ 26% față de aceeași perioadă a anului 2022. Această evoluție se datorează finalizării cu succes a unor proiecte mari, cum ar fi cel de la Deutsche Leasing, parte a programului global de modernizare IT – Phönixx, cu impact asupra a 20 de sucursale internaționale.

logo TotalSoftPentru al doilea trimestru, TotalSoft se concentrează pe menținerea aceluiași ritm de creștere organică, în conformitate cu strategia de dezvoltare a companiei, precum și cu tendințele pieței. În acest sens, compania se bazează pe sprijinul unei echipe de 600 de specialiști, pe continuarea investițiilor în soluțiile de bază și în dezvoltarea unora noi, precum și pe atragerea de parteneriate de calitate.