TBI Bank, o banca axată pe consumatori și IMM-uri, anunță că a ales tehnologia Cloudfin pentru a oferi o experiență rapidă și ușoară clienților în procesul de a obține un împrumut.
Odată, acest tip de procedură a fost mai complicat, dar acesta este motivul pentru care banca a considerat necesar să utilizeze tehnologiile care oferă soluții holistice pentru client, cum ar fi „Digital on Boarding Engine” al Cloudfin, care este considerat o modalitate ușoară de a identifica digital un client pentru a permite accesul la diferite servicii bancare.
Prin intermediul inteligenței artificiale pentru verificarea și extragerea de date pentru orice act de identitate, taxă, corporație sau document de utilitate, dar și pentru verificarea istoricului și datelor biometrice, serviciul ajută banca să identifice credibilitatea consumatorului.
Platforma verifică informațiile furnizate de un consumator în momentul când dorește să acceseze serviciile bancare ale TBI Bank, cum ar fi obținerea unui împrumut sau crearea unui cont de economii, iar în fața cererii crescânde a clienților, pe de o parte și a complexității în creștere a reglementărilor, pe de altă parte, banca a îmbunătățit eficiență prin integrarea soluției CloudFin cu platforma lor de On-Boarding existentă.
Soluția îmbunătățește viteza și acuratețea reconcilierii prin automatizarea rutinei băncii și a proceselor tranzacționale cu volum mare și, în același timp, o face accesibilă atât utilizatorilor, cât și băncii fără procese complexe.