Business — August 11, 2023 at 12:26 pm

Datanet Systems acreditat Cisco Partner Lifecycle Services în România

by

Datanet Systems, unul dintre principalii furnizori de sisteme IT complexe din România și membru al grupului Soitron, a devenit primul partener Cisco din România care a obținut acreditarea “Partner Lifecycle Services – Support” (PLS-Support).

Cisco Partner Lifecycle Services reprezintă noile servicii Cisco, furnizate exclusiv de parteneri selectați și autorizați, sub marca lor proprie. Acestea combină serviciile de asistență oferite de producător cu expertiza profesională a partenerului, inclusiv mentenanță pentru mai multe produse și/sau coordonare cu alți producători în proiecte IT complexe. Pe viitor, aceste servicii vor include și elemente de consultanță tehnică, instruire și automatizare. Scopul acestei noi categorii de servicii este să transforme serviciile de asistență/mentenanță Cisco furnizate de Datanet Systems dintr-o abordare reactivă într-una predictivă.

În plus, pentru automatizarea operațiunilor de suport, în cadrul Centrului de Asistență Tehnică (TAC – Technical Assistance Center), au fost integrate sistemele de gestionare a cererilor de asistență ale celor două companii.

Procesul de acreditare al Datanet Systems ca Cisco Partner Lifecycle Services a implicat auditarea calității serviciilor de suport furnizate, auditul fiind realizat de către o entitate independentă. Această acreditare este rezultatul unei colaborări de lungă durată, a statutului de Gold Partner al Datanet Systems de peste 20 de ani și a specializării continue a echipei în diverse tehnologii Cisco.

Anca Chirculete -Director Executiv Adjunct, Datanet Systems„Datanet Systems a îndeplinit toate criteriile de eligibilitate pentru programul Cisco Partner Lifecycle Services – Support. Echipa noastră de experți tehnici oferă servicii de suport susținute, asigurând SLA-uri de repunere în funcțiune începând cu 2 ore. Promovarea acestui audit ne permite să fim primul partener din România care poate oferi clienților noștri noile servicii premium de suport Cisco. În același timp, acesta validează din nou calitatea serviciilor noastre și seriozitatea cu care abordăm activitățile noastre. Prin această inițiativă, susținem angajamentul nostru față de clienți și asigurăm un nivel de excelență în tot ceea ce facem”, a declarat Anca Chirculete, Director Executiv Adjunct al Datanet Systems.

Prin obținerea acestei acreditări, Datanet Systems acționează ca o extensie a Cisco în relația directă cu clienții finali, oferind multiple beneficii directe, de la ingineri români cu multiple și complexe certificări profesionale, până la timp scurt de răspuns și disponibilitate pentru interacțiune directă la fața locului.

În mediul enterprise, serviciile de suport sunt esențiale pentru funcționarea optimă a infrastructurilor IT, datorită complexității și nivelului critic al acestora. Aceste servicii implică rezolvarea rapidă a problemelor de funcționalitate, reducerea riscului de întreruperi neplanificate și accesul rapid la expertiză tehnică specializată. Potrivit datelor sintetizate de IDC pentru Cisco în 2021 (The Business Value of Cisco Customer Experience Services Portfolio), serviciile din portofoliul “customer experience” contribuie direct la reducerea cu 49% a întreruperilor neplanificate ale infrastructurii IT și scurtarea cu 46% a timpului necesar pentru rezolvarea sesizărilor.