Într-o perioadă în care industria de e-commerce este într-o continuă transformare și dezvoltare, PriceFlux a reușit să își consolideze poziția de lider în furnizarea de servicii inteligente de monitorizare și automatizare a prețurilor online, marcând un an de progres și realizări semnificative.
Astfel, PriceFlux și-a atins scopul de a se dezvolta regional si a reușit să atragă 31 de clienți, distribuiți în 8 țări distincte, printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria și Grecia. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienți mari de retail în portofoliul companiei.
„PriceFlux continuă să inoveze și să transforme automatizarea proceselor de pricing pentru magazinele online și ne bucurăm să observăm un interes tot mai mare al companiilor să automatizeze strategia de prețuri pentru a-și menține avantajul competitiv”, a declarat Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux.
„Pe măsură ce PriceFlux a evoluat, am început să înțelegem că potențialul nostru maxim este atins prin colaborările cu jucătorii importanți din piață, acei parteneri care ne prezintă provocări ample și nevoi sofisticate. Lucrul cu aceștia ne confirmă faptul că soluțiile noastre sunt concepute pentru complexitate și inovație. Deși piața e-commerce este diversă, am observat că jucătorii de dimensiuni mai mici pot avea uneori dificultăți în a exploata toate capacitățile platformei noastre, datorită resurselor limitate. Scopul nostru rămâne să oferim fiecărui client instrumentele necesare pentru succes”, a adăugat Mihai Bisnel.
Serviciul principal al activității desfășurate de PriceFlux este monitorizarea prețurilor online și automatizarea strategiei de prețuri în timp real, în funcție de o varietate de parametri. În total, au fost procesate de către platforma PriceFlux peste 14.000.000 de produse unice de-a lungul timpului, iar volumul zilnic de produse scanate variază între 4 și 6 milioane.
Compania a înregistrat, de asemenea, o evoluție a portofoliului de site-uri monitorizate. În prezent, PriceFlux monitorizează 183 de site-uri ale magazinelor online, clienți și competitori, printre care se numără inclusiv agregatoare, comparatoare de prețuri și platforme de anunțuri. În ultimul an, PriceFlux a adăugat 4 țări noi la lista sa de piețe, reflectând astfel o creștere procentuală de 100%.
În ceea ce privește nișa produselor monitorizate de PriceFlux, cele mai solicitate de către clienți sunt cele din zona DIY bricolaj (38,91%), urmate de Electro IT (27,29%), Fashion (10,08%), FMCG (7,44%), Books (4.88%), Optică (4.27%), Farma (4.11%) și altele.
Privind către viitor, PriceFlux își propune să-și consolideze poziția în țările în care activează în prezent și să exploreze oportunități în alte piețe europene în anii următori.
Ca factor nou de inovație, PriceFlux a lansat recent divizia de servicii personalizate. Această mișcare strategică a permis companiei să lucreze mai îndeaproape cu producătorii de bunuri și furnizorii de servicii, precum și să targeteze companii de retail din domenii diverse, de la închirieri auto la turism și transporturi aeriene. Serviciile adaptate și rapoartele specializate sunt dovada angajamentului PriceFlux de a oferi valoare adăugată companiilor din retailul online.