CloudCart, platforma profesională de eCommerce-as-a-service, a integrat în portofoliu primii parteneri locali – Kooperativa, Itpty, Touch Media și Babel Ads – ce consolidează gama de servicii dedicate antreprenorilor din domeniul comerțului online. CloudCart își propune să ajungă la peste 30 de parteneri în primul an de activitate pe plan local.
CloudCart se diferențiază de concurență prin dezvoltarea unor parteneriate cheie de business la nivel local și regional, respectiv prin integrarea de instrumente, furnizori, sisteme ERP, centre logistice și tot ceea ce poate ajuta clienții să vândă produse pe o anumită piață. Totodată, clienții beneficiază de asistență dedicată din partea unor echipe locale conduse de manageri cu experiență, pentru a-i ajuta să se dezvolte mai rapid.
Pentru a completa oferta CloudCart și pentru a oferi clienților asistență și servicii extinse în eforturile de dezvoltare a afacerilor online, compania a încheiat parteneriate cu Kooperativa 2.0, agenție de marketing care aduce o expertiză valoroasă în strategia și dezvoltarea afacerilor online, Babel Ads, o agenție de publicitate digitală cu focus pe soluții de marketing și publicitate online, Touch Media, o companie care se axează pe soluții software și website-uri cu design custom, complet gestionabile de către utilizator și SC IT PTY, o companie de tehnologie și soluții IT cunoscută pentru furnizarea de produse și servicii de înaltă calitate în domeniul tehnologiei informației.
„Ne bucurăm să dăm startul parteneriatelor din România cu patru companii relevante pe piața locală, cu o expertiză solidă, prin intermediul cărora ne propunem să ajungem la numeroși clienți, din diverse industrii. Obiectivul nostru principal este acela de a duce eCommerce-ul la un alt nivel pe piețele în care activăm și doar alături de parteneri relevanți la nivel local putem face acest lucru. Suntem în permanență în căutarea de profesioniști și companii care să ne îmbogățească portofoliul și să deblocheze noi oportunități de creștere. Cu fiecare parteneriat încheiat, ne apropiem mai mult de obiectivul de a oferi soluții complete și inovatoare tuturor clienților noștri”, a declarat Nikolay Iliev, CEO și co-fondator al CloudCart.
Agențiile partenere sunt o componentă esențială a modelului eCommerce-as-a-service, contribuind la succesul său, concept care se remarcă prin abordarea extinsă a procesului de livrare. În timp ce majoritatea competitorilor se concentrează pe construirea de magazine online, CloudCart merge dincolo de aceasta, abordând o varietate de probleme pentru clienții săi, transformându-i în comercianți de succes și profitabili.
Planurile de dezvoltare ale CloudCart includ, printre altele, extinderea parteneriatelor și consolidarea rețelei locale și regionale de agenții, freelanceri și diverse companii relevante pentru industrie, pentru a oferi clienților o valoare adăugată semnificativă în creșterea și dezvoltarea lor. Pentru primul an de activitate, compania își propune să atragă peste 30 de parteneri locali, care să contribuie la succesul afacerilor înscrise pe platformă.
Compania activează, în prezent, pe șapte piețe regionale, iar obiectivele sale includ și creșterea cu 100% în cel puțin trei piețe cheie – Bulgaria, România și Grecia.
Despre CloudCart
CloudCart este o platformă de e-commerce fondată în 2016 de frații Nikolay și Petar Ilievi, în Bulgaria. De la înființare, CloudCart a crescut rapid și a devenit una dintre cele mai populare platforme de e-commerce din Europa de Est.
Cu o experiență vastă în domeniul comerțului electronic, CloudCart se diferențiază prin oferirea unei soluții complete pentru gestionarea afacerilor online, care include construirea și personalizarea magazinului online, gestionarea comenzilor și a stocului, instrumente avansate de marketing și vânzări, respectiv o varietate de servicii de oferite prin rețeaua de parteneri.
În prezent, compania activează pe 7 piețe regionale, iar pe platformă activează peste 1500 de firme, majoritar din industrii precum tehnologie, fashion și beauty.