Retail / Horeca — February 12, 2024 at 2:55 pm

easySales: 2024 aduce focus pe integrări ERP pentru clienții cu fluxuri complexe

by

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a intermediat comenzi în valoare de 745,5 milioane de lei în 2023, în creștere anuală cu 75%.

ecommerceÎn paralel cu tendințele observate la nivelul cumpărătorilor, platforma satisface nevoile complexe ale marilor magazine online și facem pași în primă fază, prin integrarea soluțiilor ERP în platforma noastră.

Până în prezent, easySales a finalizat integrări cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision și Neomanager, Sedona și alte sisteme ERP.

Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor, la 237 de lei în 2023, față de 230,8 lei în anul anterior. În același timp, numărul comenzilor intermediate de easySales a depășit 3,14 milioane anul trecut, față de cele 1,84 milioane raportate în 2022.

Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile:
• Casă și bucătărie, cu 280,9 milioane de lei,
• Electronice, cu 139,3 milioane de lei,
• Grădinărit și outdoor, cu 48,9 milioane de lei,
• Artă, pictură, ceramică, cu 44,9 milioane de lei,
• Sport și aer liber, cu 42,7 milioane de lei.

Comparativ cu 2022, evoluția comenzilor a fost influențată și de creșterea numărului de comercianți din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate anul trecut.

Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.