Evenimente — June 18, 2024 at 12:15 pm

Konica Minolta sărbătorește succesul de la drupa cu peste 200 de vânzări

by

Konica Minolta și MGI s-au pregătit temeinic pentru un aflux mare de vizitatori la drupa 2024, iar expoziția nu a dezamăgit. Cele două branduri au pregătit fluxuri de lucru complete pe zonele de tipar digital cu toner și jet de cerneală, înnobilare și finisare, precum și pe zonele de printare a etichetelor și producție ambalaje. Totodată, a fost prezentat și un concept holistic al tendințelor viitoare de printare. Toate aceste demonstrații care au avut loc la standul Konica Minolta și MGI s-au bucurat de un mare succes printre vizitatorii expoziției.

World Premiere AccurioJet 60000Aproximativ 170.000 de vizitatori au trecut pragul celui mai mare și important târg de tipar din lume, pentru a vedea ultimele tendințe în domeniul soluțiilor de printare și ambalare. Chiar dacă prezența acestora, în proporție de 80% la nivel international, a fost o scădere față de statisticile generale din 2016, Konica Minolta a crescut randamentul la standul său cu cifre care au depășit semnificativ așteptările.

Cele peste 200 de contracte încheiate pe parcursul celor 11 zile de expoziție la standul Konica Minolta, al șaptelea ca mărime la drupa 2024, dovedesc interesul crescut al publicului pentru tehnologia de ultimă generație a companiei. Echipele de vânzări și asistență au fost în cea mai mare parte europene, dar a existat și o prezență globală importantă – din Brazilia, Coreea, Islanda, Africa de Sud, Japonia și Australia.

Datele variabile la următorul nivel
Prezența Konica Minolta la drupa 2024 a inclus peste 20 de premiere, inovații software și progrese importante în domenii precum tiparul comercial, printarea etichetelor și a ambalajelor și tiparul industrial, concentrându-se pe aspect precum transformarea digitală și sustenabilitate. Printre alte obiective stabilite de companie au fost incluse și printarea automatizată, în care Konica Minolta a arătat cum datele variabile pot ajunge la următorul nivel prin valorificarea inteligenței artificiale.

Un alt exemplu al evoluției tehnologice a fost expunerea modului în care procesele separate, cum ar fi înnobilarea cu lac și folio aplicat la cald, printarea și uscarea pot fi combinate într-un singur ciclu de producție complet integrat, cu o singură trecere, în care AlphaJet de la MGI a fost punctul central și a arătat toate beneficiile unei linii de producție dintr-o fabrică modernă. Astfel, au fost prezentate publicului cele mai avansate linii de producție digitale dintr-o fabrică inteligentă cu producție completă end-to-end. În acest mod a fost subliniată transformarea digitală de pionierat la expoziția de la Düsseldorf, Germania. Vizitatorii au avut ocazia de a vedea personal cum Konica Minolta combină în mod holistic expertiza, în timp ce continuă să ajute clienții în transformarea lor digitală și să-și dezvolte afacerea în mod profitabil.

Focus puternic asupra sustenabilității
Pe tot parcursul celor 11 zile de expoziție, Konica Minolta a pus accent pe sustenabilitate, valoarea printului și modul în care clienții pot “vedea potențialul din viitorul tiparului”, mesajul principal al companiei pentru drupa. În cadrul standului Konica Minolta, au avut loc demonstrații ale modalităților de producție durabilă în conformitate cu filosofia industriei 5.0. Acest lucru a fost realizat prin tehnologia de asistență, operațiuni care economisesc forță de muncă și care nu necesită competențe speciale, prin îmbunătățirea tuturor proceselor, nu doar al celui de printare.

O atenție deosebită a fost acordată modului în care toată gama de echipamente digitale de la Konica Minolta a demonstrat că poate ajuta clienții în transformarea lor digitală. Printre echipamentele expuse s-au numărat sistemul de tipar digital profesional AccurioPress C14000e, cu peste 2.100 de instalări în întreaga lume, sistemele de tipar digital pentru etichete AccurioLabel, care au atins cifra de referință de 1.500 de instalări, precum și alte sisteme de tipar cu toner și jet de cerneală, care au demonstrat live cum printarea efectuată la cerere poate fi sustenabilă prin transformarea digitală a întregii producții. De asemenea, sistemul pentru înnobilare digitală JETvarnish 3D Web 400 al partenerului MGI a demonstrat că este completarea perfectă pentru AccurioLabel 400 de la Konica Minolta. Cel din urmă este câștigătorul prestigiosului premiu Digital Embellishment Packaging EDP (European Digital Press Association), care onorează cele mai bune inovații din clasă.

Noul sistem de tipar digital industrial cu jet de cerneală HS-UV de la Konica Minolta, AccurioJet 60000, care a fost prezentat pentru prima dată în public, un alt punct interesant la drupa, a fost unul dintre cele 30 de echipamente care au funcționat live în cadrul expoziției. Acest model high-end, de ultimă generație, urmează calitatea și tehnologia seriei AccurioJet KM-1e și are o capacitate remarcabilă de 6.000 de coli B2 pe oră (sph), precum și o calitate excelentă a imaginii. Un alt echipament care și-a făcut debutul mondial la drupa a fost AccurioPress C84hc de la Konica Minolta, care utilizează toner High-Chroma pentru a tipări, în mod constant, culori vii și strălucitoare.

Implicații pozitive în industria de tipar
Configurații fără precedent și noi aplicații au fost lansate de către Konica Minolta la drupa 2024. Toate acestea au implicații pozitive și de anvergură în industria de tipar, atât pentru furnizorii de print comercial și proprietarii de mărci, cât și pentru designerii de produs și agențiile de publicitate, în modul în care aceștia își desfășoară activitatea. Ex Kansei – un software unic, lansat în premieră la drupa, a fost una dintre atracțiile principale ale acestei expoziții. Software-ul predictiv, dezvoltat în urma studiilor efectuate în ani de cercetare, se bazează pe informații vizuale și poate fi folosit pentru a transforma semnalele primite de la creier în vederea evaluării acțiunilor umane.

Cu scopul de a amplifica posibilitățile de tipar, Konica Minolta a proiectat propria viziune asupra transformării digitale a viitorului în industria de tipar. Un aspect semnificativ al demonstației a fost cel al utilizării eficiente de echipamente digitale, evidențiindu-se, în mod specific, automatizarea printării și tehnologiile de asistență.

O abordare de excepție cu rezultate excepționale

Olaf Lorenz, General Manager International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europa: „De data aceasta, mai mult ca oricând, am adoptat la drupa o abordare unică prin care am demonstrat că aplicațiile de printare adevărate pot fi realizate simplu și fluent, de la un capăt la celălalt. Rezultatele au fost excepționale și toate s-au integrat în directivele Industriei 5.0. Prezentarea unei noi game de sisteme de tipar pe bază de toner și jet de cerneală a evidențiat modul în care aceste tehnologii se completează reciproc.

Afișajele noastre inovatoare au făcut ca lansările de echipamente să devină prezentări cu adevărat cuprinzătoare ale aplicațiilor de tipar, despre care știm că au impresionat și inspirat publicul prezent la standul nostru. Am ajutat clienții să descopere potențialul tiparului digital prin amplificarea posibilităților din piață, deoarece continuăm să asistăm la trecerea de neoprit de la tiparul classic, analogic, la cel digital.”

Olaf Lorenz a mai adăugat: „Aceasta a fost cea de-a cincea prezență a mea la drupa, însă cea mai satisfăcătoare, cu rezultatele cele mai bune, de care sunt foarte mândru.”