SalesOMMO, startup-ul care a dezvoltat o soluție disruptivă pentru îmbunătățirea activității oamenilor din domeniul vânzărilor, a anunțat deschiderea unei runde de finanțare de tip pre-seed în valoare de 300.000 de euro, menită să accelereze dezvoltarea produselor și să avanseze în livrarea viziunii pentru viitorul tehnologiei de vânzări. În cadrul rundei, care presupune tichete de investiție care încep de la 25.000 EUR, sunt acceptați noi investitori care doresc să susțină o platformă ce revoluționează domeniul vânzărilor.
Soluția SalesOMMO este proiectată pentru a simplifica și îmbogăți procesul de vânzare, prin furnizarea aproape instantanee de informații și sugestii de acțiune, prin integrarea a multiple baze de date și platforme specializate. Software-ul este conceput să reducă timpul necesar pentru dezvoltarea abordărilor personalizate ale clienților și permite profesioniștilor din vânzări să se concentreze pe construirea de conexiuni semnificative. În viitorul apropiat platforma va include și un modul de autoevaluare psihologică care va spori și mai mult eficiența utilizatorilor, oferind un avantaj distinct într-un mediu competitiv precum cel al aplicațiilor de automatizare în vânzări.
SalesOMMO este gândit ca un produs global și își propune să transforme modul în care profesioniștii din vânzări își desfășoară munca prin automatizarea cercetării clienților, oferind informații concise și relevante în doar câteva secunde. Fondată în 2023, SalesOMMO plasează specialiștii din vânzări în centrul preocupărilor sale și a tehnologiei dezvoltate, permițându-le să câștige încrederea clienților și să devină consultanți pentru aceștia, să desfășoare întâlniri mai eficiente și să își crească productivitatea printr-un instrument unic, care integrează surse multiple.
„De la începutul acestui an am lucrat îndeaproape cu utilizatorii de test pentru a perfecționa platforma, pentru a răspunde nevoilor reale ale vânzătorilor: instrumente care să îi ajute să creeze valoare încă de la prima întâlnire, să stabilească o relație bazată pe încredere, ulterior făcând posibilă și o creștere a eficienței prin obținerea de rezultate mai bune”, a declarat Mihai Guran, CEO și fondator al SalesOMMO. „Am integrat surse suplimentare de date, ne-am conectat cu primul sistem CRM și am început și să ne antrenăm propriile modele AI. Aceste dezvoltări ne ajută să oferim rezultate optimizate, îmbunătățind semnificativ ce poate face inteligența artificială pentru utilizatorii noștri.”
În această toamnă SalesOMMO își va prezenta soluțiile și impactul acestora la două dintre evenimentele cele mai importante din industrie: conferințele How-to-Web 2024 din România și SaaStock Europe care are va avea loc în Irlanda. Echipa va fi prezentă și la SaaStock Startup Day în Dublin pe 14 octombrie pentru a intra în legătură cu potențialii parteneri și investitori interesați de următoarele faze ale dezvoltării SalesOMMO.
„SalesOMMO este acum mai aproape ca niciodată de realizarea viziunii noastre de a furniza produsul pe care ne-am dorit cu toții să îl avem în anii în care am desfășurat activități de vânzare a serviciilor de dezvoltare software”, a adăugat Alexandru Lamba, CTO și fondator al SalesOMMO. „Cu integrări cheie, inclusiv HubSpot CRM și OpenAI, soluțiile noastre bazate pe inteligență artificială sunt adaptate pentru a răspunde provocărilor unice cu care se confruntă profesioniștii din vânzări din întreaga lume.”
SalesOMMO pune accent pe împuternicirea oamenilor pentru a lua decizii, creșterea eficienței, precum și îmbunătățirea modului în care se pot dezvolta noi conexiuni, cu o misiune clară de a pune din nou oamenii care lucrează în vânzări în centrul proceselor desfășurate.
SalesOMMO a asigurat anterior finanțări de peste 200.000 de euro, incluzând 50.000 de euro de la un sindicat de investitori condus de Growceanu și 122.000 de euro de la investitori prin intermediul platformei SeedBlink.