LIFE IS HARD, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri, anunță un nou parteneriat strategic cu asigurătorul bulgar Dallbogg în urma căruia compania românească va oferi soluțiile de tehnologie necesare pentru ofertarea, emiterea și administrarea polițelor de asigurare Dallbogg în România.
DallBogg este una dintre cele mai importante companii de asigurare din Bulgaria, fondată în urmă cu peste 30 de ani. În România, DallBogg va vinde polițe de asigurare RCA folosind soluțiile dezvoltate de LIFE IS HARD. Specialiștii LIH vor crea un API personalizat prin care brokerii și consultanții de asigurări vor putea oferta și emite polițe DallBogg pentru clienții români. De asemenea, compania bulgărească va utiliza soluția 24MGA, dezvoltată de LIFE IS HARD, prin care DallBogg își va gestiona polițele emise.
„Cu o experiență extinsă în domeniu și colaborări constante cu asigurători locali și internaționali, LIFE IS HARD contribuie la dezvoltarea pieței asigurărilor din România, fiind un partener important pentru asigurătorii străini care doresc să intre pe această piață. Ne adresăm celor care doresc să vândă polițe și ne concentrăm pe tehnologia asigurărilor”, a declarat Cristian Filimon, Directorul Diviziei Tomorrow – dedicată industriei asigurărilor – din cadrul LIFE IS HARD.
24MGA revoluționează managementul asigurărilor prin subscriere avansată și flexibilitatea unui Managing General Agent (MGA)
24MGA, unul dintre produsele de referință ale LIFE IS HARD, introduce o nouă eră în managementul asigurărilor, combinând puterea de subscriere cu flexibilitatea oferită de un Managing General Agent (MGA). Platforma 24MGA facilitează interacțiunea fluidă și eficientă între brokeri și asigurători, devenind astfel instrumentul esențial pentru un management al asigurărilor fără efort.
Cu 24MGA, brokerii pot gestiona fără efort fiecare aspect al managementului asigurărilor, de la generarea ofertelor până la gestionarea contractelor și a finanțelor. Intr-un singur an, platforma a emis peste 274.000 de contracte, generând vânzări de peste 193 milioane lei.
„Prin utilizarea tehnologiei avansate și a unei abordări inovatoare, LIFE IS HARD simplifică managementul asigurărilor, făcându-l accesibil tuturor. 24MGA oferă o soluție practică pentru companiile internaționale care doresc să acceseze piața din România, facilitând un parcurs eficient și de succes în domeniul asigurărilor. Am demonstrat deja această capacitate prin integrarea cu succes a produselor companiei Hellas pe piața românească, unul dintre cei mai inovatori asigurători din Europa, cu un focus puternic pe tehnologie”, a menționat Mihai Barabaș – CTO LIFE IS HARD.
Cu o gamă completă de funcționalități, de la gestionarea utilizatorilor până la administrarea financiară, 24MGA este conceput pentru a simplifica și eficientiza distribuția de asigurări. Soluția transpune complexitatea într-o simplitate operațională. 24MGA reprezintă motorul care alimentează eficiența în managementul asigurărilor, permițând brokerilor să se concentreze pe ceea ce fac cel mai bine – să ofere servicii excelente clienților lor – în timp ce soluția LIH se ocupă de toate aspectele tehnice.